ויברטורים למתקדמים

ויברטורים - מג'יק וונד

ויברטורים הם כנראה אחד מאביזרי המין העתיקים ביותר והם כאלה שנתגלו כאביזר מין שהיה קיים כבר במאות הקודמות.

ויברטורים אשר כיום נחשבים לצעצוע מין פופולארי – היו בעבר בכלל סוג של אביזר רפואי שבהם היה משתמש רופא הנשים על מנת להרפות נשים שהיו שרויות במתחים.

כיום הוויברטורים משמשים להרפיה, אך הם ידועים בעיקר ככאלה שמסבים עונג עילאי בזמן קיום יחסי מין או בזמן עינוג עצמי.

אבל איזה ויברטורים הם המתקדמים ביותר והם כאלה שנחשבים מתאימים לנשים מנוסות שרוצות ליהנות ממוצרים חדשים?

הכנו לכם רשימה של 3 ויברטורים חדשים וגם וותיקים בשוק שכל אחת חייבת שיהיו לה בשידה!

רוקט פוקט – רוקט פוקט הפך לאחד הוויברטורים המדוברים ביותר והפופולאריים ביותר שיש וזאת בשל הקלות שהוא מאפשר בשימוש כמו גם באחסון ולקיחתו ממקום למקום. הרוקט פוקט מאפשר לרבות מהנשים ליהנות מעינוג דגדגני תוך קבלת אורגזמה יוצאת דופן. באמצעות הרוקט פוקט יכולות רבים מהנשים להביא את הוויברטור שלהם בכל מקום בתיק ולהשתמש בו גם באופן דיסקרטי וזאת משום שהוא נחשב שקט במיוחד.

כיום ישנם מגוון סוגים של רוקט פוקט בגדלים שונים כאשר הקומפקטיות היא סימן ההיכר של הוויברטור. עם זאת ולמרות גודלו הקטן: הוא נחשב שובב אמתי ומטריף חושים והוא מאפשר חוויה מינית יוצאת דופן, גם בעינוג עצמי וגם בעת קיום יחסי מין.

בכל הנוגע לצורה ולגודל של הוויברטור חשוב לדעת כי הרוקט פוקט מיוצר במגוון עיצובים, צבעים, גדלים, טקסטורות, עוצמות, מהירויות, כאשר ישנו ויברטור כזה אשר מאפשר חדירה, ישנו ויברטור שמועד לשימוש חיצוני וישנו רוקט פוקט שמנקה את שיא הדיסקרטיות וזאת משום שהוא מעוצב בצורת שפתון.

את הוויברטור המתקדם אפשר לכוון בקלות לעוצמת הרטט, הקצב והמהירות שמתאימה לכל אחת. בכך אפשר לקבל עונג מושלם.

ויברטור פרימיום  – אחד הוויברטורים שהפכו מבוקשים בשנים האחרונות הוא כזה שדואג לעונג בחדירה תוך גירוי פי הטבעת וגירוי דגדגני. באמצעות ויברטור פרימיום יכולות רבות מהנשים ליהנות מוויברטור כפול בעל פלאג אנאלי ו 3 מנועים שעשוי מסיליקון רפואי מעולה. הוויברטור מגיע עם הטענה מגנטית וניתן בקלות לשלוט במהירות שלו ברטט ובקצב התנועה שלו. ויברטורים מסוג זה מתאימים למתקדמות שרוצות לבחון שלל סוגי הנאה: בין אם מדובר בהנאה על ידי חדירה, עינוג דגדגני ועינוג אנאלי.

ויברטור לאמבטיה – אם אתן רוצות לענג את עצמכם ברגעים שבהן אתן נהנות ממים נעימים באמבטיה או במקלחת: תמיד תוכלו לעשות זאת באמצעות ויברטורים עמידים למים שניתן להפעיל בקלות בעת הרחצה. ויברטורים כמו פרפרים, שפנפנים וברווזונים מענגים את איבר המין ומאפשרים אורגזמות מושלמות למי שאוהבת להשתעשע באמבט.

אז אם את רוצה להתענג, לחוות חוויות חדשות ולהגיע עד קצה הגבולות – זה הזמן לבחור ויברטורים למתקדמים באתרים המוכרים מוצרי מין איכותיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *