הצרת הואגינה – במה מדובר

הצרת הואגינה

גוף האישה עובר תמורות רבות בחייה של כל אישה. מכיוון שגופה של האישה דינאמי ואיננו סטטי, בשל העובדה שהוא חווה הריונות ולידות, הרי שבמהלך הזמן הגוף עובר שינויים שונים הפוגמים במראה האסתטי של אזורים שונים בגוף האישה. בעוד שנשים רבות מסתפקות באחר לידות בטיפולים שמטרתן היא להצר היקפים ולהחזיר את גופן למצב הטרום לידתי שלו מבחינת הגזרה, הרי שישנן נשים הבוחרות לטפל גם באזורי הגוף הסמויים מן העין שנפגעים בתהליכי ההריונות והלידות. כך למשל, כיום מוצע עבור כל אישה טיפול הצרת ואגינה המאפשר לואגינה שלה לחזור להיות כפי שהיא הייתה טרום תקופת ההריונות והלידות.

מהו טיפול הצרת הואגינה

כאשר מדובר בהצרת הואגינה, מדובר בטיפול אשר מטרתו היא לשקם מבחינה אסתטית את הואגינה הנשית. מכיוון שמדובר באיבר שלא פעם נפגע באופן מהותי לאחר הריונות ולידות, הרי שהדבר יכול לפגוע באופן מהותי בביטחון העצמי של האישה וכן בחיי המין שלה. לכן, עבור כל אישה שחשה כי אזור זה נפגע במהלך הלידות וההריונות, מוצע כיום טיפול הצרת הואגינה. מדובר בטיפול איכותי המתבצע באמצעות מכשיר מיוחד שתוכנן ויוצר בידי גניקולוגים ומהנדסים. מספר טיפולים באמצעות מכשיר זה, מאפשר לאישה לקבל את המראה הטבעי והראשוני של הואגינה שלה. מדובר במכשיר המבצע סיבוב של 360 מעלות בתוך הואגינה הנשית ובאמצעות לייזר ופחמן דו חמצני, מאפשר לאזור להצמיח תאים חדשים שמעניקים לאזור מראה אסתטי וטוב יותר מהמראה שהוא מקבל לאחר תהליך ההיריון והלידה.

למי כדאי לבצע טיפול הצרת הואגינה

כאמור, לא מעט נשים סובלות לאחר לידה משינויים באזור זה בגופן. נשים אשר חוות את השינוי יכולות לחוש לא מספיק אסתטיות או מושכות, דבר אשר בהחלט יכול לפגום בהנאה המינית שלהם, בקשר הזוגי שלהם ועוד. לכן, כל אישה אשר חשה כי המראה של הואגינה שלה לאחר הלידות וההריונות לא בכי טוב, יכולה לפנות לאיש מקצוע מנוסה ומקצועי בתחום טיפול הצרת הואגינה באמצעות המכשיר המיוחד, המשוכלל והמתקדם אשר קיים כיום לצורך מימוש מטרת הטיפול בצורה מושלמת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *