המהפכה של קורסים דיגיטליים

קורסים דיגיטליים

בעבר, בכל הנוע ללימודים, השכלה גבוהה ורכישת מקצוע, התהליך היה ברור למדי: מי שסיים בית ספר תיכון בהצלחה, החל בלימודים אוניברסיטאיים שהיו מותנים כמובן בציוני בגרות גבוהים כמו גם במעבר בהצלחה של בחינות הפסיכומטרי ומשם, בלימודי האוניברסיטה היו נרכשים מגוון תארים בתחומים שונים שהם אלה שהסמיכו רבים לעבוד במקצועות האומנות, הפסיכולוגיה, בתחום החשבונאות, ההוראה, המדע, הספורט ועוד.

תהליך זה והמסלול הנוקשה שחויב בעת קבלה לאוניברסיטה – הותיר רבים מהאנשים שבילדותם לא השקיעו בלימודים: מאחור, תוך שהם מסתפקים בעבודות שנחשבות כאלה שאין בהן עתיד, בעבודות שאינן מכניסות כסף רב וכאלה שהם לא ממש רצו לעסוק בהן.

עם זאת ככל שהעולם התקדם, וככל שגופים חדשים כמו מכללות וחברות המציעות קורסים מקצועיים כמו קורס תיווך נדל"ן החלו להפוך לגיטימיות – בכל הנוגע להכשרת עובדים: לימודים ופיתוח קריירה, החלו האפשרויות עבור מי שלא קיבל ציונים גבוהים או תעודות אקדמיות להיפתח  וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים בקדמה על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בהם.

אחת ממהפכות בתחום הלימודים, החלה כאשר האינטרנט כבש את העולם והוא נמצא בכל בית, כאשר האופציות לקבל מידע על כל דבר באינטרנט הפכה את תהליכי הלימוד לקלים יותר.

מאמרי רשת, סרטוני הדרכה, תמיכה של מנטורים און ליין ועוד  – כולם גרמו למהפכה של קורסים דיגיטאליים שמקנים שלל מקצועות ודרך חדשה לכל מי שרוצה להתמקצע בתחומים שונים.

אבל היכן אפשר ללמוד קורסים שונים?

כיום ישנם שלל קורסים שאפשר לגשת אליהם ללימודים און ליין, ביניהם: קרוסים במקצועות הדיגיטל, מקצועות טכניים, מקצועות הספורט, הטיפוח, האופנה, הקולינריה, השיפוצים ועוד.

קורסים כאלה מוצעים לציבור הרחב על ידי חברות שמבצעות מיזמים שונים ובכך מקנות שלל קורסים און ליין שניתן ללמוד מכל מקום בארץ ובעולם, בקצב אישי, עם חברים, תוך קבלת תמיכה טכנית ממנטורים בתחומים שונים.

אז אם אתם רוצים ללמדו מקצוע חדש, לפתח תחביב, להתמחות בתחומים שונים ולשלב לימודים עם אורח החיים – קרוסים דיגיטליים הם כאלה שיעניקו לכם את היכולת לעשות זאת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *