נשארים בבית: אחות פרטית לביצוע זריקות

syringe-1884784_640

הידעתם כי את מקצוע האחות המציאה פלורנס ניטיינגיל רק במלחמת קרים שהתקיימה בין רוסים ובריטניה במאה ה-19. למין ההתחלה כאשר פלורנס המציאה את המקצוע הזה מחדש כבר היה ניתן לראות את השפעתו על החלמת הפצועים ועל כך שהרבה יותר אנשים הבריאו מהפציעות שלהם. בהמשך ייסדה פלורנס את בית הספר החילוני הראשון לאחיות והשאר כאמור היסטוריה. מאז המצאתה של פלורנס יש הסכמה בממסד הרפואי כי מקצוע האחיות הוא חשוב ביותר וכי יש לו השפעה מרחיקת לכת על החולים. כך אנחנו רואים כי גם בעולם המודרני כאשר הרפואה היא כל כך מתקדמת אין תחליף לאחיות. אחיות באות לידי ביטוי לא רק בבתי חולים אלא הן עוזרות גם לחולים הנשארים באשפוז בבית ופעמים רבות נצטרך לדוגמא אחות פרטית לביצוע זריקות או לכל עזרה אחרת אשר רק אחות יכולה לתת.

בחנו את הניסיון של האחות לפני שאתם בוחרים בה

אז על מה אנחנו צריכים להסתכל כאשר אנחנו בוחרים אחות פרטית בשביל אשפוז ביתי? כיצד נבטיח כי האחות תענה על הציפיות שלנו בצורה הטובה ביותר? אלו הן שאלות חשובות ביותר שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת. ללא ספק בכדי להבטיח כי האחות תהיה הטובה ביותר שיש אנחנו צריכים לבחון את הניסיון של האחות. ניתן לומר כי ככל שהאחות יותר מנוסה כך כדאי יותר לבחור בה וכך נבטיח כי הטיפול שלה יהיה יותר טוב. לכן אל תתביישו ולפני שאחות מגיעה אליכם שאלו אותה במפורש מה הניסיון שלה וודאו כי הניסיון הזה מתאים לטפל בכם בצורה הטובה ביותר שיש והאיכותית ביותר שיש.

שימו לב לחברה ממנה מגיעה האחות

עליכם לתת את הדעת על כך כי רוב האחיות הפרטיות לא עובדות באופן עצמאי וכי הן עובדות לרוב בחברה פרטית אשר מתווכת בין החולים ובין האחיות. לכן ניתן לומר כי אתם צריכים לתת את הדעת על כך מי החברה שממנה מגיעה האחות ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת אם אתם רוצים להבטיח כי האחות תהיה הטובה ביותר שיש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *