שמלות וינטג' מקוריות לערב מושלם

שמלות וינטג

אופנת הווינטג' הפכה בשנים האחרונה לכזאת שמתאימה לפאשניסטיות לנשים שיודעות מה הן רוצות, תוך שהן מבינות מהם פריטי האופנה שיהפכו אותן למיוחדות, מעודכנות ובעלות מראה ייחודי ואיכותי.

נשים שאוהבות את מראה הווינטג' הייחודי, הן כאלה שימצאו כל תירוץ להתהדר בפריטי וינטג' והן ימצאו את ההזדמנויות היקרות מפז אשר בהן יוכלו להפגין את חוש האופנה שלהן ואת שלל הפריטים המקסימים שמייחדים אותן ואת הופעתן.

אחת ההזדמנויות לעשות זאת היא באמצעות שמלות וינטג' מקוריות לערב מושלם, כאשר ישנן נשים שבוחרות שמלות ייחודיות עבור שלל אירועים, כמו גם כאלה שבוחרות להתחתן בשמלת כלה בסגנון אשר גם תספר סיפור וגם תאפשר לה מראה ייחודי, קלאסי ומעניין.

אילו שמלות וינטג' מקוריות ניתן למצוא?

הנה רשימה של כמה וכמה שמלות מיוחדות לפי שנים:

שמלות וינטג' לערב שנות ה 20 – שנות העשרים היו שנים של חופש, בעיקר בקרב נשים שהבינו כי הן יכולות להתהדר בשמלות בעלות חופש בדים קלילים ואף במכנסי רכיבה אלגנטיים. שנים אלה היו השנים של קוקו שאנל, ושל שאר מעצבים שעיצבו שמלות אלגנטיות בעלות גזרה עדינה וישרה, חפה ממניירות אשר עושה חסד עם הגוף.

בחנות הווינטג' של בטי ניתן למצוא שלל שמלות ערב משנות העשרים שבהם תשומת הלב ניתנה לפרטים הקטנים כמו תפורים ייחודיים, כפתורים המסודרים האלגנטיות בשורה, תחרות ייחודיות וגזרות מקסימות.

שמלות וינטג' לערב שנות ה 60 – שנות ה 60 היו שנים בהן נשים היו במיטבן: הן עבדו גידלו ילדים ואף עסקו במקצועות שנחשבו אי אז ל'גבריים', הן יצאו להפגין,  והן עשו למעשה הכל! עם זאת בכל הזדמנות בשנות השישים הן בארצות הברית באירופה וגם בארץ: הרשו לעצמם הנשים להתגנדר בשמלות ערב ססגוניות, כאשר שמלות אלה התאפיינו במותניים צרות וחצאים תפוחה. המראה של שמלת ערב מסוג זה מקנה מראה שובב, ייחודי אך גם כזה שמחמיא במיוחד למי שתדע לשלב אותו עם נעלי עקב גבוהות ותסרוקת ייחודית.

שמלות וינטג' לערב שנות ה 80  – שנות השמונים היו שנים לא קלות: השיער היה תפוח, האיפור היה מוגזם והמוזיקה, טוב, זה כבר ויכוח ישן. אבל בכל הנוגע לאופנה, בין נצנצים, פייטים ושרוולים תפוחים: הופיעו גם פה ושם שמלות אלגנטיות במיוחד, כאלה שמשדרות כוח, ייחודיות ומראה לא מתפשר. שמלות משנות המשונים חזרו ובגדול והם מתאימות לכל אירוע בין אם מדובר באירוע משפחתי עד לאירוע עסקי וחברתי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *