לימודי ציור אופנה

לימודי ציור אופנה

בוגרי מסלול עיצוב אופנה לתואר או בלימודי תעודה מיישמים את תחום הציור הדיגיטלי בתוכנות לגרפיקה שמעצבי גרפיקה וגרפיקאים משתמשים, בכתבה זו תוכלו לקבל את כל הפרטים איך מציריים אופנה דיגיטלית ובונים סקיצות אופנה במחשב. בעבר היה נהוג שמעצבי אופנה בתחום מציירים על דף ולאחר הציור מועבר למחשב על ידי גרפיקאי או מעצבת גרפית שעברה הכשרה מקצועית לכך, היום בוגרים של מסלולי עיצוב אופנה צריכים לדעת את תוכנת האילוסטרייטור אבל לתחום האופנה, רוב העבודה הגרפית תעשה בתוכנת המחשב ותשלח למתפרות בישראל או בסין על ידי תיק דיגיטלי בשפה המקצועית זה נקרא תיק מוצר של אופנה, בו המוצר נראה במידות שונות ובטווחי צבע על פי מספר קטלוגי דהיינו צבעי פנטון.

לימודי ציור אופנה בחיפה והצפון או בשילוב לימודים אונליין

במידה ואתם רוצים ללמוד את תחום ציור והכנת ציורי אופנה במחשב תוכלו ללמוד את זה בחיפה ובאזור הצפון עם מורים פרטיים אחד על אחד ללימוד ציור ואיור אופנה, המסלול הנו מסלול לימודי תעודה, אם אתם גרים רחוק מאזור הצפון וחיפה תוכלו ללמוד את זה גם בשיטת לימודים אונליין דרך המחשב בו המורה הפרטי יעבוד אתכם אונליין דרך תוכנת חיבור שמחברת את המחשב של המורה לתוכנת הגרפיקה אילוסטרייטור או תוכנת הפוטושופ שנמצאת אצלכם, הכנו במיוחד בשבילכם סרטון ושיעור אופנה מדגים איך עושים ציור אופנה במחשב עם תוכנת האילוסטרייטור. לימודים אישיים אחד על אחד יאפשרו לכם ללמוד את תחום האופנה בדיוק לפי קווי העיצוב שאתם רוצים תוך שימת דגש על טכניקות באיור וציור גרפי.

תוכנה להכנת סקיצות וציור אופנה – אילוסטרייטור ILLUSTRATOR

תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לתוכנה השימושית ביותר בעולם האופנה, דרך התוכנה אתם תעצבו את כל הדגם באופנה ועל ידי בנייה מחולקת לאורך ורוחב תוך פירוק הגזירה בצורה סימטרית תבנו את תיק המוצר לתפירה, כיום רוב הסקיצות של תיק מוצר נשלחות לסין לתפירה כי עלויות העבודה יותר זולות מישראל, בישראל יש את המוח פה קובעים את קווי האופנה ובסין בונים את הגזרה בצורה המתאימה לקווי העיצוב שמעצבי האופנה בחרו, נוכל לראות חברות מאוד גדולות שעובדות עם קווי יצור בסין ומביאות לארץ את חומר הגלם לאחר ביצוע העבודה. בסין ובכל מקום כדי לתפור או להדפיס על הבגד או חולצה צריכים קבצים וקטוריים, קובץ וקטורי סגור מתוכנת האילוסטרייטור מאפשר למדפיסים להתאים את הדגם למידות נכונות ולהתאים את זה למכונת ההדפסה, אילוסטרייטור שימושית מאוד בתחום לכן היא יכולה לתת מענה למעצבי האופנה בבניית הדגם לתיק מוצר כמו טבלת מידות שבו תראו את כל המימדים של הבגד החל מחלוקה של החולצה לפי סמיטריה בגיזרה ועוד אין ספור דוגמאות, כמובן שאת תוכנת האילוסטרייטור יכולים ללמוד גם חובבי האמנות הדיגיטלית עם זיקה לתחום האופנה בכל המישורים, תוכנה מרתקת ומהנה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *