בובות ברבי? הן כאן כדי להישאר!

בובות ברבי

מי לא מכיר את בובות הברבי המפורסמות, אשר ליוו אותנו בילדותינו וזלגו אפילו לילדות של הילדים שלנו. לכאורה מדובר על עוד בובה, אחת מיני רבות, אך אין שום ספק כי בובות הברבי הפכו לאחד המותגים החזקים ביותר, אשר לא הולכים לשום מקום. הברבי הראשונה הוצגה בארצות הברית בשנת 1959, מאז היא כמובן הספיקה לעבור לא מעט גלגולים שונים, כולל להגיע במגוון רחב של דגמים שונים, צבעים שונים, בגדים שונים וכמובן אין ספור של אקססוריז שונים, ששום בובת ברבי הגונה לא תלך בלעדיהם לשום מקום. הברבי הייתה פריצת דרך בעולם הצעצועים, היות ועד להופעתה לא היו בנמצא שום צעצועים שהגיעו במבנה גוף של מבוגרים. גל הצעצועים היו בדמות תינוקות או ילדים, כך שהברבי תפסה לעצמה נישה מעניינת וייחודית, כבר בתחילת הדרך שלה.

>>> באתר טויז אר אס תמצאו מגוון של בובות ברבי

מה כדאי לדעת לגבי בובות ברבי?

בובת הברבי הראשונה נמכרה בסכום של 3 דולר, היא הגיעה בבגד ים ועם קוקו גבוה. עם השנים הבגדים השתנו כמובן, בהתאם לאופנה הנוכחית, צבע השיער הותאם לאוכלוסייה המקומית ויוצרו עשרות מוצרי לוואי הקשורים לבובה, כגון ריהוט או טפטים לקירות של חדרי ילדות, מצעים עם הדפס של הבובה, קלמרים, תיקים וכדומה. ברבי הפכה למותג שרק הולך ומתחזק, כך שלא נראה שהוא עומד להיעלם בשנים הקרובות. ברבי כמובן לא מגיעה בכוחות עצמה, אלא היא מלווה בבובת קן – בובה המתארת את הגבר האידיאלי, בעל פנים משורטטות וגוף מושלם. עם השנים, הצטרפו דמויות נוספות לחגיגה, בהתאם לרוח הדברים של התקופה. היום ניתן למצוא את החברות השונות של ברבי, כשהן מיוצגות על ידי בובות מגזעים שונים, לכל אחת מהן יש את הסיפור שלה, התחביבים שלה וכרוניקה משלה התואמת את הכרוניקה של הברבי המקורית. ברבי מגיעה כמובן עם מגוון רחב של אביזרים, כולל מטוס פרטי, רכב ספורט, חיות מחמד שונות, מגוון עצום של ביגוד, משקפי שמש, תכשיטים וכדומה.

לסיכום, בובות ברבי הן כאן כדי להישאר, להמשיך להתקדם וכמובן להתפתח עם רוח התקופה והאופנה הנוכחית. מדובר על סמל סטטוס, שלא צפוי להיעלם מהנוף בזמן הקרוב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *