דייט בחדר בריחה בראשון לציון

דייט בחדר בריחה

על פניו, כשאנחנו חושבים על דייט, בין אם זה דייט ראשון, שני או שלישי, בין אם זה דייט באזור תל אביב, ראשון או כל מקום אחר, אז אנחנו נוטים לחשוב על מסעדה, בית קפה, פאב, במקרים מסוימים אנחנו יכולים לדמיין את הדייט מתרחש במסיבה, הופעה או הצגה. אם רוצים לקחת את זה למקום אחר, אנחנו יכולים תמיד להחליט על דייט בפארק בסגנון פיקניק.

אלה בדרך כלל המקומות הקלאסיים לצאת לדייטים בהם. אך אנחנו תמיד יכולים למצוא מקומות אחרים, מעט שונים, יותר ייחודים. למשל, אנחנו יכולים להחליט שהדייט הבא יהיה בחדר בריחה בראשון לציון.

זה אולי יפתיע אנשים מסוימים, אך לא מעט זוגות שנמצאים בשלב של דייטים ראשונים במערכת היחסים שלהם, בוחרים לערוך אחד מהם לפחות בחדר בריחה דווקא. יש לכך כמה סיבות מאוד פשוטות ומשכנעות.

ראשית, יש בחדר בריחה משהו מאוד ייחודי ושונה. החוויה לא דורשת שיחה מעמיקה או אחרת, בין בני הזוג, כך שגם אין שתיקות מביכות ולא צריך לחפש נושאים לשיחה. את כל זה אפשר להשאיר לפעם אחרת או אולי לבית קפה או מסעדה אחרי שגומרים את הבילוי בחדר בריחה.

שנית, בחדר בריחה אפשר לראות את בני הזוג במצבים שונים, אפשר לראות כמה יצירתיים הם, כמה הם חדי מחשבה, מהירים, עד כמה הם מסוגלים לראות את התמונה הכוללת. זה אומנם לא ראיון עבודה אך זה בהחלט יכול לייצר תמונה אחרת, התבוננות שונה בכל אחד מהם.

שלישית, דייט בחדר בריחה כמו שרלוקד חדר בריחה הוא שונה וזה מסוג הדברים שלא תמיד נרצה או נוכל לעשות. להבדיל מארוחה במסעדה או מפגש בבית קפה. אלה דברים שנוכל לעשות גם בעוד שלושים או ארבעים שנה, אם נמשיך להיות ביחד. חדר בריחה, דורש יותר זמן, יותר השקעה, ולא תמיד נוכל לעשות את זה. אז מוטב לנצל את הזמן שיש כרגע בשביל ליהנות מהחוויה ולהפיק ממנה תועלת מרבית.

לסיום, אין ספק שזה שונה וייחודי, אך זה יכול להיות מאוד מרשים ומהנה, לכן מומלץ לנסות אותו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *