מסיבת רווקות: אלו המקומות בהם אתן יכולות לערוך את המסיבה!

מקומות למסיבת רווקות

הוא הציע, והיא השיבה לו תשובה חיובית! מזל טוב, החברה הטובה שלכן עומדת להתחתן ואתן חייבות לארגן לה מסיבת רווקות מיוחדת ובלתי נשכחת. לפני שתתחילו להתקשר לספקים ומפעילים, אספנו עבורכן כמה רעיונות למקומות אופציונאליים למסיבת הרווקות.

וילה ליום אחד

האפשרות הקלאסית ביותר היא השכרת וילה מפוארת או לופט ייעודי לאירועים. כיום ניתן למצוא וילות ולופטים בכל מקום בארץ, כשכל אחד מהמקומות הללו מעוצב באופן שונה. לפני שתבחרו את הווילה הרלוונטית, חשבו מהו התקציב הכולל של המסיבה ואם אתן מעוניינות בבריכה וג'קוזי או לא. אגב, אתן לא חייבות לערוך את המסיבה בוילה עירונית, כלומר בלא מעט מושבים וקיבוצים יש מתחמים יפיפיים למסיבות רווקות – קחו את זה בחשבון במהלך תכנון האירוע. בדרך כלל נהוג להזמין מפעילה או דראג קווין למסיבה, אך במקרים בהם המסיבה נערכת בווילה, התקציב ברובו מוקדש לתשלום עבורה, לכן כדאי להכין מראש משחקים מעניינים שינעימו את זמנכן במסיבה. מעבר לזה, כדאי לחלק בין הבנות רשימה של מאכלים, כך כל אחת תביא עמה מאכל ייחודי לאירוע.

FLYBOX

אטרקציית תעופה מדליקה במיוחד היא מנהרת הרוח של FlyBox בראשון לציון. למרות שהשהות במנהרת הרוח נמשכת 2 דקות (שזה בהחלט זמן מספק!), החוויה כולה אורכת לפחות שעתיים. עם הגעתכן למתחם יקבלו את פניכן מדריכים מנוסים ומקצועיים שיעבירו לכן הדרכה ייחודית לחוויית התעופה שתחוו. לאחר שכולכן תרחפו במנהרת הרוח, תוכלו להישאר במתחם הכולל ספות מרווחות ומסעדה, להזמין מאכלים טעימים ולבלות את המשך היום על הצד הטוב ביותר.

חדרי קריוקי

בשנים האחרונות קריוקי הפך לבילוי אידיאלי עבור רבים. אם גם אתן חובבות שירה במיקרופונים, תוכלו לשכור חדר קריוקי במקום ייעודי. בדרך כלל ניתן לסגור חדר לכמה שעות ולהזמין מראש מאכלים וכיבוד קל. נסו לברר אם יתאפשר להגיע למקום מבעוד מועד ולקשט אותו ברוח מסיבת הרווקות. אגב, אמנם האטרקציה המרכזית במסיבה היא שירת הקריוקי, אך עדיין תוכלו לערוך משחקי חברה מדליקים בכדי לגבש בין כל המשתתפות בחגיגה.

בבית

אולי תתפלאו לשמוע אבל מסיבת רווקות בבית יכולה להיות הצלחה מסחררת. זה לא חייב להיות בבית הכלה, אלא דווקא בבית הוריה או בבית של חברה טובה (או של כל מי שמוכנה לנדב את ביתה לטובת האירוע). עם הקישוטים הנכונים, המשחקים שתכינו לכבוד המסיבה והפעלה מדליקה, תוכלו לצלוח את האירוע ולארגן לחברתכן הטובה מסיבת רווקות בלתי נשכחת. כדאי להכין חבילה עוברת עם משימות מצחיקות וייחודיות, שאלון לחתן והכלה וטריוויה עם שאלות מחייה של הכלה לעתיד, שכן אלה יסייעו לכן לשבור את הקרח בין הבנות ולבלות במסיבה באופן המיטבי.

חוף הים

אין כמו מסיבת רווקות בטבע, ובייחוד בחוף הים. רעש הגלים, החול הרך וחברות שרק מחכות לרגע בו יוכלו לקפץ בבגד הים האהוב שלהן. על מנת לערוך מסיבה בחוף הים עליכן לברר באילו חופים מותר להשמיע מוזיקה ברמקולים, לדאוג למחצלות עבור כל המשתתפות וכמובן לפתרונות הצללה כמו שמשיות או ציליות. אם אתן מתכננות לערוך הפעלה ומשחקים לבנות באופן עצמאי, תוכלו להיעזר במשאבי הטבע שבמקום, כמו למשל משחק שבו על המשתתפות לבנות את צורתו של האיבר הגברי מחול בלבד.

ארגון מסיבת רווקות מוצלחת ידרוש מכן לא מעט זמן, אבל בכדי לערוך את המסיבה המושלמת, כדאי שתבחרו במקום אידיאלי וייחודי שיעניק לכן חוויה בלתי נשכחת. ערכו רשימה של כל המאכלים שתרצו להגיש במסיבה, לרבות קינוחים, ובקשו מכל משתתפת להביא עמה מאכל או שניים. יתר על כן, כדאי לרכוש אלכוהול במרוכז ובכמות שתספיק לכל המשתתפות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *