מור קורן חוות דעת

קורס פסיכומטרי

בחינה פסיכומטרית זה לא דבר של מה בכך. זו בחינה ארוכה, לא פשוטה, שדורשת תרגול רב. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, צריכים לעבוד עם מרצים איכותיים וטובים. זה העתיד שלכם, אל תתפשרו. לכן אם אתם מעוניינים בבית ספר קטן ואינטימי, שלא נותן תחושה של מפעל, אתם צריכים לבדוק את בית הספר מור קורן. פשוט חפשו מור קורן חוות דעת של תלמידים לשעבר ברשתות החברתיות, ותבינו כמה זה בית ספר מושלם. מור קורן הוא מרצה מדהים, בעל ניסיון רב, ונוכחות באקדמיות מובילות כמו שנקר ואוניברסיטת בר אילן. לכן הוא המתאים ביותר ללמד אתכם לפסיכומטרי.

מור קורן חוות דעת חיובית בלבד

"מור קורן שינו לי את החיים", אומרת חן, שלמדה ביחד עם אחות התאומה הילה, "עשיתי את הבחינה וקיבלתי ציון מעולה, אפילו יש לי זמן לחופש לפני האוניברסיטה". זו לא חוות הדעת היחידה שנשמעת ככה. ישנם סטודנטים רבים שעברו בחודשים האחרונים בבית הספר, ויכולים להעיד בצורה דומה. זהו פשוט בית ספר מעולה.

בית הספר מצטיין בהבאת תלמידים להגעה לציונים מעולים, על הפעם הראשונה שהם ניגשים לבחינה, וכל זאת באווירה משוחררת אבל מקצועית מאד. בכך בית הספר מציע אווירה שונה לגמרי, מאשר כל בית ספר אחר, בוודאי בהשוואה לבתי הספר התעשייתיים. בתי הספר התעשייתיים, בהשוואה למור קורן, מתעניינים בעיקר בכמות התלמידים וכמה הם משלמים, ופחות בהצלחה שלהם. חיפוש מור קורן חוות דעת מראה תחושה אחרת אצל התלמידים. "אני ממש שמחה שסיימנו את הבחינה בקלות, מאד חששתי, וזה עבר בקלות", אומרת הילה. אחותה חן מאשרת. הכול נראה טוב יותר אחרי הלימודים אצל מור קורן.

מה סוד ההצלחה של בית הספר מור קורן

מור קורן, מרצה מבוקש בעל תואר שני, קבע כמה עקרונות ששונים באופן מהותי ומשמעותי מכל בית ספר תעשייתי אחר. קודם כל, בית הספר חרט על דגלו לשמור על כיתות קטנות ואינטימיות, וזאת על מנת להבטיח חברויות בכיתה וריכוז ברמה גבוהה. בנוסף, המרצים צעירים ומלאי מרץ, ומשקיעים את כל היחס שלהם באופן אישי כדי שתקבלו ציון גבוה. ובנוסף, המרצים מעודכנים בכל החומר האחרון – כך שיש סיכוי גדול שתעברו את הבחינה על הפעם הראשונה.

הכנסו לקישור לקריאה נוספת על קורס פסיכומטרי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *