כל מה שצריך וחשוב לדעת על מעקות זכוכית

מעקות זכוכית

בונים או משפצים את ביתכם? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על מעקות זכוכית אותן ניתן להתקין באזורים שונים בסביבת המגורים החיצונית והפנימית כאחד.

התקנת מעקות בסביבת המגורים הינה פעולה מקצועית המיועדת גם לצרכים בטיחותיים וגם לצרכי דקורציה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך ומגוון של מעקות לסביבת המגורים המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: ברזל, אלומיניום, נירוסטה וזכוכית. מבין סוגי המעקות השונים לסביבת המגורים, מעקות הזכוכית נחשבים לסוג הנפוץ והשימושי ביותר ועליהם נרחיב בשורות הבאות.

מהן למעשה מעקות זכוכית לבית?

מעקות זכוכית הם בראש ובראשונה מעקות בטיחותיים המיוצרים מזכוכית מחוסמת בעלת שתי שכבות של זכוכית בעוביים שונים. מעקות אלו משמשים לצרכי התקנת מעקות בטיחות במרפסות הבתים, בגרם המדרגות בחלל הפנימי של הבית ולצרכי חציצה שונים בתוך שטח חלל המגורים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מעקות זכוכית הכוללים בין היתר מעקות זכוכית שקופה, מעקות זכוכית מודפסת, מעקות זכוכית צבעונית ואפילו מעקות זכוכית ויטראז' המדמה סוג של פסיפס זכוכית אומנותי.

מעקות זכוכית- היתרונות שבחומר גלם

מעקות הזכוכית, מעבר לעובדה שהם משמשים כמעקות בטיחותיים לכל מטרה, נועדו גם לצרכי דקורציה וניתן לשלב אותם בכל סגנון עיצובי באמצעותו בחרתם לעצב את ביתכם וסביבת מגוריכם. מעקות אלו טומנים בתוכם יתרונות רבים לנוכח איכויות חומר הגלם ממנו הם מיוצרים (זכוכית), כאשר בין יתר היתרונות הנלווים להתקנתם של מעקות זכוכית בסביבת המגורים המודרנית תוכלו למצוא:

  1. עמידות לאורך שנים- מעקות הזכוכית מיוצרים מזכוכית מחומסת בעלת שתי שכבות זכוכית בעוביים שונים. זכוכית זו שומרת על עמידותה לאורך זמן והיא עמידה בפני נזקי מזג האוויר ובפני כל נזק סביבתי אחר. אחד מהיתרונות הבולטים של הזכוכית המחוסמת טמון בעובדה שגם במקרים בהם גוף הזכוכית "חוטף" מכה רצינית ומשמעותית, הנזק לזכוכית עצמו הינו מינורי (בהתאם לעוצמת המכה), כאשר הזכוכית איננה מתנפצת לחלקיקים קטנים העלולים להתפזר לכל עבר.
  2. תחזוקה קלה ונוחה- מעקות הזכוכית אינם צוברים על גביהם לכלוך נוקשה ולמעט חלקיקי אבק הניתנים לניקוי קל ונוח וניקוי תקופתי של הזכוכית באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים לא תדרשו לפעולות תחזוקה שוטפות של מעקות הזכוכית.
  3. אפשרויות עיצוב אינסופיות- ההיצע המגוון של מעקות הזכוכית העומד לרשותכם כיום מאפשר לכם למעשה ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות עיצוב בכל הנוגע להתקנתם של מעקות זכוכית בסביבת המגורים. בניגוד לעבר בו יכולתם לבחור רק בין זכוכית שקופה לבין זכוכית כהה יותר, כיום, תוכלו למצוא זכוכיות בגוונים שונים.
  4. התקנה בשילוב חומרי גלם נוספים- את מעקות הזכוכית נהוג להתקין באמצעות עמודי תמיכה המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: אלומיניום, אבן, פלדה וכדומה. התקנה של מעקה זכוכית בצורה זו מקנה לכל מעקה יופי משלו ותורמת לעיצוב הכללי של סביבת המגורים.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *