איך בוחרים מטפלת זוגית

מטפלת זוגית

בכל הנוגע למערכות יחסים, רבים האנשים אשר מוצאים את עצמם במערכת זוגית לא מטיבה, מערכת זוגית שהפכה לפחות מרגשת ואפילו שגרתית ולכן הם מחפשים מטפלת זוגית טובה.

מלבד מערכת יחסית שאינה מטיבה, ישנם זוגות שמערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון בין אם בשל חוסר אמון, בגידה, מריבות, וויכוחים בלתי פוסקים ושאר סיבות מגוונות.

ואכן בשל הביקוש, ישנם כיום שלל מטפלים זוגיים המציעים את השירותים שלהם לבני זוג, יחידים ואנשים שמתמודדים עם בעיות במערכות יחסים.

אבל כיצד בוחרים מטפלת זוגית?

הנה כמה טיפים לבחירה נכונה:

  • ניסיון ויעד – בחרו מטפלת זוגית כמו דורית כהן שיש לה ניסיון וידע בתחום וכי היא מנוסה ולמדה פסיכולוגיה ומגוון שיטות לייעוץ זוגי. בחרו מי שיש לה תואר שני בפסיכולוגיה, כמו גם שיש לבחור מטפלת זוגית המנוסה ביעוץ זוגי, ייעוץ פרטני, גישור משפחתי והיא נושאת עמה ידע רב שיכול לסייע במערכת היחסים הזוגית.
  • התאמה – כאשר אתם בוחרים מטפלת זוגית, שימו לב כי ישנה התאמה בינכם לבין המטפלת. בחרו יועצת זוגית שמבינה את הבעיות שלכם, שיש הרמוניה בינה לבינכם וכי היא יכולה לייעץ לכם מבלי שאחד מבלי הזוג ירגיש מותקף או לא בנוח.
  • ניסיון – בחרו מטפלת זוגית שיש לה ניסיון רב בתחום, בחרו כזאת שקיבלתם אודותיה המלצות וודאו כי היא יכולה להתאים את סוג הטיפול לצרכים שלכם. וודאו כי אתם מאתרים מטפלת זוגית שיש לה ניסיון במגוון תחומי הפסיכולוגיה.
  • טיפול ממוקד – חשוב לבחור מטפלת זוגית שיכולה לאפשר לכם ייעוץ ממוקד שיהיה גם יעיל לטווח הארוך, תוך קבלת כלים נכונים להתמודדות במערכת היחסים הזוגית. חשוב שהטיפול ידון בבעיות האישיות של בני הזוג והדרכים להתמודד עם "מוקשים" בחיי הנישואין ובזוגיות.

לסיכום, טיפול זוגי הינו הכרחי למי שרוצה לשפר את מערכת היחסים שלו, לדעת כיצד מתמודדים במערכות יחסים וכמובן: איך מטיבים והופכים את הזוגיות לטובה ונכונה יותר. לכן במידה ואתם זקוקים לשירות כזה, יש תמיד לבחור יועצת זוגית מנוסה ומקצועית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *