7 טיפים איך לשמור על ריצפה מבריקה

broom-1837434_640

אחד מן המשטחים הכי רחבים של דירה הוא האזור של הרצפה, ובתור זה שהכי בולט בתוכה זה חשוב לשמור על הרצפה כמה שיותר נקייה ומזמינה. להלן כמה טיפים נהדרים ששומרים על מראה מבריק לאורכה ולרוחבה שנתנו לו מחברת קלין פוליש.

חברת פוליש מידי תקופה

הדרך הכי ייעלה לשמר מראה מבריק לרצפה חדשה וישנה, היא על ידי עבודת פוליש מקצועית שגם מנקה את הרצפה היטב וגם מייצרת מראה מבריק ששומר עליה לתקופה ארוכה.

העברת רהיטים זהירה

רצפה יכולה לשמר את הציפוי המבריק הטבעי שלה לפי סוג השימוש שעושים עליה. יש להבין כל סחירה של חפצים כבדים הורסת את הרצפה, וכדי שדבר כזה לא יקרה יש להרים חפצים כבדים ולא לגרור אותם עליה.

הקפדה על שאיבה

כל ניקיון של רצפה צריך להיות עם התחלה של שאיבה. מדוע? כי כל רצפה אוספת אליה הרבה מאוד לכלוך אשר מצטבר לו עליה בצורה מהירה, וכדי שלא למרוח את הלכלוך הזה מצד לצד, יש קודם לשאוב אותה היטב ורק לאחר מכן משיגים רצפה שהיא באמת מבריקה.

חומר ניקיון איכותי

לא כל חומרי הניקיון מכילים את אותם הרכיבים. זה הרבה יותר מאשר עניין של ריח נהדר, אלא גם בחירה של חומר ניקיון שאיתו מסירים בקלות כל לכלוך לפי הסוג של הרצפה והשגה של מראה מבריק לאחר כל ניקיון ושטיפה.

הרבה יותר מעוד סמרטוט

השקעה בבחירה של המטלית שאיתה מנקים את הרצפה היא כזו אשר מיעלת את הרעיון של ההברקה. סמרטוטי הרצפה של היום הם כאלה אשר עשויים מצורות וחומרים שונים, והשקעה בבחירה נכונה תסייע לניקיון להיות יותר יעיל וקל.

ניקיון מידי שבוע, לפחות.

כדי שלכלוך לא יצטבר על גבי הרצפה והיא באמת תהיה מבריקה מכל עבר יש להקפיד על ניקיון יסודי שלה לכל הפחות פעם אחת בשבוע. מדוע? ככה לא מאפשרים לאף כתם להתחבר אל הרצפה בצורה ידידותית מידי, ולרצפה להיות מבריקה ומהירה לניקיון.

ניקיון יעודי לכל רצפה

אולי זה נשמע מוזר, אבל לא כל רצפה עשויה מאותם החומרים. יש אנשים אשר רכשו רצפת שיש, אנשים שרכשו רצפת גרניט פורצלן, אנשים אשר השקיעו עם פרקט ואנשים שלהם יש בכלל שטיח מקיר לקיר. זה חשוב מאוד להכיר את הרצפה ורק לאחר מכן להבין איך בכל צריכים לנקות אותה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *