חולמים על הצרת היקפים? מה האופציות שלכם?

הצרת היקפים

אין כמו להיראות חטובים, וזו משאת נפשם של אנשים רבים אשר עם השנים מגלים אזורים שבהם הגוף כבר אינו נראה כה צעיר וחלק, כמו אצל אנשים רבים שמתבגרים, לצד אנשים אשר אצלם הגוף מעולם לא הרגיש בעל פרופורציות תקינות לא משנה עד כמה הם צמים ולא אוכלים.

יש תמיד את אותם האזורים של הגוף אשר נוטים לעשות את החיים מאוד קשים, כאשר המראה החטוב הוא כזה אשר בדרך כלל משתנה לסטנדרטים יותר נוקשים באדיבות של תוכנת פוטו שופ ודוגמנים אשר נראים טובים בתור מתנה מאלוהים. איך בכל זאת יכולים להיראות מושלמים? עושים כל מה שרק יכולים.

חיטוב  הגוף בכמה מפגשים

הדרך להיראות יותר טוב מצריכה היצמדות אל כללים מאוד נוקשים, כאשר יש כאלה אשר הולכים אל מפגשים עם מאמן אישי במטרה שיידע איזה אזור של הגוף צריכים לאמן ועם אלו תרגילים, ויש אחרים אשר מעבירים את השרביט אל מנתח פלסטי על מנת שבכמה שעות על שולחן המנחים ישדרג את המראה אל כזה שלא כולל את כל אותם השומנים. לצד אלה ישנה שיטה חדשנית שאליה הולכים ויוצאים ממנה הרבה יותר חטובים.

שיטה זו נקראת הקפאת שומן אשר מתבצעת על ידי שימוש במכשיר ייעודי, ועם המכשיר הזה יורדים ממפגש למפגש בהיקפים מבלי שצריכים לחשוב על כל אותן דרכים אחרות שאיתן עד היום היו מצרים את ההיקפים באזורים הכי בעייתיים.

לעוד מידע לחצו כאן.

מפחיתים את השכבה השומנית

הרי מה שבסך הכל אנשים רבים רוצים הוא גוף שנראה בעל פרופורציות תקינות, כאשר אין איזה בליטה לא נעימה לעין אשר מקלקלת את המראה המוקפד שנבחר באותו לבוש שנבחר בצורה לא פשוטה. במקום לעמוד מול חנות בגדים ולסמן את כל אותם הבגדים אשר בהם אותה הבעיה בולטת, יכולים לגשת אל מכון יופי שבו מבצעים טיפולי הצרת היקפים מבלי שעושים אף כל חתך. באופן הזה יכולים לחזור אל הפעילות היומיומית כאשר המצבורים של השומן הללו הולכים ממפגש למפגש ורק נעשים יותר קטנים, והמפגש עם חנות בגדים הוא לא כזה שבו מחפשים כיצד להתחבא תחת בגדים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *