מאילו מנות ניתן ליהנות כאשר מזמינים קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי כולל בתוכו כל כך הרבה אופציות וכל כך הרבה וואריאציות שונות, שאף אחד לא יחשוב אפילו לרגע שאולי חסר לו קצת בשר בצלחת. אם בעבר כל אירוע הכיל קייטרינג בשרי, הרי שהיום ניתן לראות בצורה ברורה את התהפכות המגמה. אנשים רבים בוחרים להזמין לאירוע שלהם אך ורק מנות המכילות אוכל בריא, קליל ומפנק במיוחד. הרי מה יכול להיות יותר מפנק מפרוסה נאה של לזניה עשירה, או אולי אפילו קיש תרם עם גבינות? מי יוכל לסרב לניוקי בטטה ברוטב של שמנת וערמונים? אין שום ספק כי האורחים יצאו שבעים ומרוצים מהאירוע שלכם, אם רק תזמינו עבורם קייטרינג איכותי ומקצועי על טהרת המטבח החלבי. כל אחד יכול כמובן לבחור את סוג המנות המועדף עליו, החל ממגוון עשיר של סלטים מפתיעים וצבעוניים המוגשים ברטבים מיוחדים. ניתן למשל לבחור בין סלט ירקות כפרי, סלט חסה עם אגוזים ופירות יבשים, סלט שורשים ברוטב בלסמי ודבש, סלט עדשים שחורות ועוד.

קייטרינג חלבי – מה ניתן להזמין?

כאמור, ניתן למצוא מגוון אדיר של סלטים שונים ומגוונים, כולל סלט כרוב עם בוטנים, סלט יווני וכדומה. מומלץ כמובן להזמין מספר סלטים שונים, כדי להבטיח שכל האורחים יוכלו ליהנות מהטעמים העשירים והמפנקים האלו. לצד הסלטים, ניתן להזמין מאפים בעלי ניחוח משכר, כמו למשל קישים במילויים שונים, לזניות שלא ניתן לעמוד בפניהן, פזטות טריות ברטבים מענגים, אנטיפסטי צבעוני ומפתיע, לחמי מחמצת טריים, ממרחים מיוחדים הנעשים בעבודת יד וכדומה. ניתן כמובן להזמין מנות ראשונות כגון עלי גפן, שיפודי קפרזה, קרקרים ביתיים המגיעים עם גבינת שמנת ועגבניות מיובשות ועוד. מנות עיקריות יכולות להכיל דג סלמון אפוי בתנור, סביצ'ה סלמון עם אננס, דניס עם עשבי תיבול ומנות דג נוספות. מי שנמנע מאכילת דגים, ימצא לעצמו פוקאצ'ות טריות, פיצות, לזניות ועוד.

לסיכום, קייטרינג חלבי מהווה את הבחירה המושלמת לכל אירוע, בין היתר בזכות הקינוחים המאלפים שלו שלא ניתן לעמוד בפניהם. ניתן למשל להזמין מגשי פטיפורים צרפתיים, קרמבו עבודת יד, עוגיות בראוניז מפנקות, קינוחי כוסות אלגנטיים וכדומה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *