האם לשלוח את הילד לסאמר קאמפ?

סאמר קאמפ

אחת הפעילויות הייחודיות ביותר לילדים היא השהות במחנה הקיץ. יש כמה סוגים של מחנות קיץ, אבל הפופולארי ביותר שבהם הוא מחנה קיץ שמתקיים בארצות הברית. בדרך כלל הילדים להוטים להירשם למחנה הקיץ, לפגוש חברים חדשים ולחוות שלל פעילויות, אך ההורים מתלבטים. האם לשלוח את הילדים לסאמר קאמפ? כל התשובות בכתבה שלפניכן.

מהו מחנה קיץ?

מחנה קיץ המתקיים בחודשי הקיץ, מיועד לבני נוער, והוא מכיל רפרטואר פעילויות ייחודיות, מעניינות ולימודיות, שמעשירות את עולם התוכן של הילדים. המחנה ממוקם בארצות הברית, והוא מקנה לילדים מגוון רחב של אטרקציות בהתאם לתחומי העניין שלהם, כלומר, מתוך רפרטואר הפעילויות והחוגים, הילדים יכולים להירשם לאלה שמעניינים אותם במיוחד, כמו ספורט, מדעים וכו'. במחנה הקיץ משתתפים ילדים אמריקאים, נוסף לילדים הישראלים, כך הילדים לומדים לקבל את השונה מהם, ולהכיר תרבות חדשה.

העשרת עולם התוכן

למרות שמחנה הקיץ מכיל מגוון רחב של אטרקציות מהנות, כמו גם טיולים ברחבי ארה"ב, לשהות במחנה יש כמה וכמה יתרונות חשובים.

תחילה, רוב הפעילויות במחנה מתקיימות בשפה האנגלית, מה שיאפשר לילדים ללמוד לדבר אנגלית באופן המיטבי. שימוש בשפה זרה בפעילויות יומיומיות עשוי להקל על הילדים ברכישת השפה, משום שהכרת השפה האנגלית אינה נעשית באופן פורמלי, אלא דרך פעילויות מהנות, כך הם לומדים אוצר מילים חדש, כמו גם הגייה נכונה. אם אתן חוששות שהילדים לא יסתדרו עם השפה, אז הסירו דאגה מליבכן. המדריכים במחנה דוברים אנגלית ועברית, והם נכונים לסייע לכל הילדים לתרגם את המילים הרלוונטיות, להרכיב משפטים נכונים תחבירית ולהבין את השפה על הצד הטוב ביותר.

יתרון נוסף במחנה הקיץ, הוא האפשרות להתמקצע בתחומי עניין אהובים ולשפר את התחביבים. כאמור, במחנה יש לא מעט פעילויות בתחומי עניין שונים, כך שהילדים יכולים להירשם לחוגים ולפעילויות שמעניינים אותם. בין תחומי העניין השונים, ניתן למצוא את עולם הספורט, אמנות, מדעים, תכשיטנות וכו', מה שמקנה להם את האפשרות להעשיר את עצמם וללמוד דברים חדשים שמעניינים אותם.

הקניית מיומנויות חברתיות

השהות במחנה הקיץ נעשית תוך שיתוף פעולה מלא בין כולם, כלומר הילדים מבלים יחדיו, ואפילו ישנים בלינה משותפת. מה גם שהאינטראקציה עם ילדים אמריקאים מאפשרת להם לסגל מיומנויות חברתיות חדשות ולפתח את הכישורים החברתיים שלהם, ואף את הביטחון העצמי בסביבת ילדים בגילם.

ומה לגבי כביסות ודמי כיס?

במחנה ישנה אפשרות לכבס בגדים מלוכלכים כל שבוע. הכביסות נעשות באופן משותף, לכן חשוב לשלוח עם הילדים שק עשוי רשת, על מנת שיוכלו להכניס את הבגדים המלוכלכים לכביסה מבלי להתבלבל עם בגדים של ילדים אחרים. כמו כן, תוכלו לתת להם דמי כיס, בהם הילדים ישתמשו במהלך הטיולים שנערכים מחוץ למחנה, שכן במחנה עצמו אין צורך בכסף.

 

מחנה קיץ זו פעילויות מצוינת לילדים ובני נוער! השהות במחנה מקנה מגוון רחב של יתרונות, בין אם מדובר ברכישת השפה האנגלית, מפגש עם תרבות חדשה, העשרת עולם התוכן ופיתוח המיומנויות החברתיות. אם הילדים מעוניינים להירשם למחנה קיץ – אל תתלבטו, מדובר בפעילות נהדרת שתעשיר אותם ותעניק להם חוויה ייחודית במיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *