7 סיבות למה חתונות קטנות זה פשוט הדבר הכי שווה

חתונות קטנות

חתונות קטנות יכולות להיות הדבר הכי שווה והכי משתלם שקרה לכם! היום מדובר על אחד הטרנדים החמים ביותר בשוק החתונות. אם בעבר חתונה טרנדית ואופנתית הייתה חתונה מרובת משתתפים, הרי שהיום כדאי להשקיע בחתונה אינטימית ומיוחדת יותר. זוהי ההזדמנות שלכם לחגוג את יום החתונה שלכם באווירה נינוחה ואוהבת, מוקפים באנשים היקרים לכם ביותר.

כל הסיבות להעדיף חתונה קטנה על פני חתונה גרנדיוזית

  1. אווירה אינטימית יותר. אומנם נכון שניתן להזמין את כל הדודות הרחוקות ואת כל השכנות של ההורים, אבל אז כל האירוע הופך למסחרי ומנוכר יותר. מי שמעוניין בחתונה יותר אינטימית ויותר נעימה, יעדיף חתונה קטנה שבה כולם מכירים את כולם, וכל האווירה הרבה יותר אוהבת ונינוחה.
  2. פחות ארגונים. חתונה גדולה דורשת הרבה יותר תיאומים, ארגונים וסידורים שונים. יש צורך לתאם הרבה יותר ספקים ולדאוג להרבה יותר משתנים. לעומת זאת, בחתונה קטנה ניתן להיות רגועים יותר, וליהנות מהאירוע של עצמכם.
  3. כסף. חתונה גדולה דורשת אולם אירועים גדול יותר, כמות גדולה יותר של מנות והשקעה כספית גדולה יותר. לכן מי שמעדיף לחסוך בכסף אך עדיין להשקיע בפרטים הקטנים – צריך להעדיף חתונה אינטימית יותר.
  4. מקוריות. כל החתונות הגדולות נראות פחות או יותר אותו הדבר, אבל מי שמעוניין בחתונה קצת אחרת – יצטרך להצטמצם במספר המוזמנים. חתונה קטנה מאפשרת להשקיע יותר בכל אורח ולהעניק טאצ' אישי יותר לכל האירוע.
  5. חתונה בחיק הטבע. רק בחתונות קטנות, כמו באתר https://www.hatuna-ktana.co.il/, ניתן לערוך את האירוע מחוץ לאולם האירועים או מחוץ לגן האירועים. חתונה קטנה ניתן לערוך כמעט בכל מקום, כולל על שפת הים, באמצע היער, בכרם פסטורלי או אפילו בגינה של ההורים. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מאוויר צלול יותר ומתפאורה טבעית של כוכבים וירח מלא.
  6. קייטרינג איכותי יותר. חתונה גדולה לא מאפשרת השקעה גדולה מידי במנות, אבל ברגע שיש פחות מוזמנים ניתן להיערך עם מנות מקוריות וייחודיות יותר.
  7. אלכוהול ברמה גבוהה. רק חתונה קטנה תאפשר לכם להשקיע באלכוהול שווה, ולא להסתפק באלכוהול עממי שקיים בכל חתונה סטנדרטית.

המידע באדיבות אתר https://www.mekomot-eruim.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *