איך לכוון גיטרה – טיונר או לפי האוזן?

לכוון גיטרה

לכל אחד מאתנו כישרון אחר, אחד טוב במספרים, אחר טוב במילים, שלישי בכלל נהג מצוין ואילו רביעי מצייר באופן מושלם. העניין הוא שמעטים האנשים אשר לא צריכים לקבל עזרה מקצועית בתחביבים שלהם. לא משנה כמה אתם טובים תמיד אתם יכולים להיעזר באדם חיצוני ותמיד אתם יכולים לקבל סיוע מכלים חיצוניים. כזה הוא המקרה גם כאשר אנחנו מדברים על אדם אשר התחביב שלו הוא ניגון על כלי נגינה ובפרט כאשר אותו אדם מנגן על גיטרה. אין ספק שבכדי לנגן על גיטרה יש צורך בהתמדה, כישרון, יכולות והבנה עמוקה. אך וזה חשוב מאוד להבין שאם הגיטרה לא תהיה מכוונת כמו שצריך לא תצליחו לנגן את מה שרציתם. כאן המקום לציין שבכדי לכוון גיטרה בצורה טובה 99% המאנשים יצטרכו טיונר צמוד. רק אדם עם שמיעה מוזיקלית אבסולוטית יכול לנגן לכוון גיטרה לבד.

האם זה משנה מי היצרן של הגיטרה?

אך הכיוון של הגיטרה הוא לא הדבר היחיד שחשוב בעת שאנחנו מנגנים עם גיטרה. לצד זאת, אתם צריכים לזכור כי יש עוד הרבה מאוד דברים חשובים שאנו חייבים לתת עליהם את הדעת. בין היתר אנחנו צריכים להבטיח כי ננגן על הגיטרה הטובה ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי הניגון יתבצע בצורה הטובה ביותר. אם כן איך נבטיח כי נקנה את הגיטרה המושלמת? התשובה היא שאתם צריכים לשים לב טוב טוב מיהו היצרן של הגיטרה. עליכם להבין שככל שתפנו אל יצרן יותר טוב כך הוא ישרת אתכם בצורה יותר מושלמת וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם קונים את הגיטרה שלכם.

האם העלות של גיטרה היא גבוהה כיום?

אנחנו לא מייעצים לכם לקנות את הגיטרה הכי יקרה שיש בהתחלה כאשר אתם לומדים לנגן על גיטרה. למעשה ניתן לומר כי כיום ניתן למצוא גיטרות מציונות של יצרנים מעולים במחירים מאוד נמוכים ועל כן העלות של הגיטרה לא צריכה להטריד אתכם יתר על המידה או להדאיג אתכם שלא תקנו את הגיטרה הטובה ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *