אמא שוקעת? קבלי 5 רעיונות לעוגה לגן במינימום השקעה

מוצרי אפייה

המאמר באדיבות http://www.lironbereshit18.co.il

קיבלת תפקיד להכין עוגה לילד – לגן. ואת, איך לומר. ליבך שקע. את לא לגמרי מתחברת למטבח ולא רואה את עצמך עומדת מול השיש בשעות הלילה המאוחרות כדי לעצב את העוגה. אבל מה לעשות והילד שלך כמו כל הילדים בגן, שמח להביא עוגה וגאה להציג את מעשה ידיה של אימא להתפאר מול הגננות והחברים. אז בואי אימא, גלי כיצד תוכלי גם את להוציא תחת ידיך עוגה מעוצבת ויפה בהשקעה מינימלית.

כך תוציאי תחת ידיך עוגה מושלמת

  • מתכון בסיסי – לפני הכול עליך לבחור מתכון בסיסי ופשוט לעוגה אהובה על ילדים. זכרי שילדים לא צריכים אגוזים ומרכיבים מיוחדים. עבורם עוגת שוקולד פשוטה זה הגשמת החלומות במיטבם. בחרי מתכון פשוט וקל להכנה. כך שתוכלי בקלות רבה להכין את הבלילה ולהכניס אותה לתנור בלי התעסקות מיותרת. כי עוגה בחושה רגילה לא מצריכה ידע מיוחד ולא זמן רב להכנה.
  • תבנית מתאימה – לפני שלב האפייה עליך לצקת את הבלילה לתוך תבנית מתאימה. שימי לב שניתן להפיק עוגות בצורות מלהיבות ללא כל מאמץ. כל מה שאת צריכה זה תבניות מעוצבות בצורות מתאימות. העבודה עליהן… תוכלי לעשות שימוש בתבניות רב פעמיות אם יש לך. אם לא את יכולה למצוא בחנות למוצרי אפיה התבניות חד פעמיות במגוון צורות.
  • קרם טעים – על העוגה את צריכה למרוח קרם טעים שילדים יאהבו. הקרם הזה יהווה גורם מקשר בין העוגה לבין דף סוכר אותו תרצי לפרוס על העוגה. בחרי קרם שאין צורך לעמול בהכנתו. תוכלי למצוא בחנות מוצרי אפיה קרמים מיוחדים כמקשרים עבור דף סוכר.
  • הדפסה על דף אכיל – אם חשוב לך לעצב את העוגה ולהדפיס עליה תמונה, אותיות או מילים יהיה נכון לעשות זאת באמצעות דפים אכילים. על  דף אכיל ניתן להדפיס שלל תמונות ועיצובים. אותיות ומספרים. ומה שהכי חשוב – העוגה נראית נהדר והעיצוב שלה מקצועי לכל דבר.
  • קבלי טיפים – בחנות אפיה תוכלי לקבל טיפים ומידע חשוב שיעזור לך לעשות שימוש נכון במרכיבים אותם רכשת.

גם את תוכלי להוציא תחת ידיך עוגה שתהיי גאה לעמוד מאחוריה ולספר על קלות ההכנה. כמה ישמח הילד שלך!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *