ביחד ולחוד ללמוד להעניק גבולות

סדנא זוגית

המאמר באדיבות זוגי

כדי שזה יקרה, חשוב לדעת להציב גבולות ברורים בכל זוגיות, כך שלכל אחד מבני הזוג יהיה תרומה משלו לזוגיות עצמה אך גם חופשיות ועצמאות משל עצמו.

כל זוגיות טובה מבוססת על יחסים טובים, כנים, אמתיים ופתוחים. בזוגיות לכל אחד יש האחריות שלו והדבר המיוחד מעצמו שהוא תורם לזוגיות השלמה, אך בנוסף לכך לכל אחד מבני הזוג יש גם את העצמאות וההחלטות שהוא יכול לקחת על עצמו תוך שהם לא פוגעים בזוגיות השלמה.

להכיר סדרי עדיפויות

כאשר נכנסים לזוגיות קבועה סדרי העדיפויות משתנים מיד. אם בעבר כשהיינו רווקים לא חשבנו יותר מדי על דברים שאנחנו עושים, לא שיתפנו ולא התייעצנו בכל דבר – כעת המצב שונה מכיוון שיש לנו עוד חלק בחיים שצריך לקחת בחשבון.

כל זוג צריך להבין ביחד אחד עם השני מהם סדרי העדיפויות החשובים להם כזוג, כך שהזוגיות תהיה שלמה וטובה עבור שניהם. עליהם להכיר את סדרי העדיפויות שהיו להם בחיים, ולהבין כיצד סדרי העדיפויות משתנים עכשיו שהם זוג.

לצאת לבלות בנפרד

למרות שיש זוגיות, אין זה אומר שבני הזוג לא יכולים לצאת לבלות בנפרד אחד מהשני. לכל אחד יש את מעגל החברים שלו שאתו הוא אוהב לבלות בשעות הפנאי וכך צריך להיות. הבילוי בשעות הפנאי אינו מוכרח להיות תמיד אחד עם השני, משום שכך הזוגיות יכולה להרגיש מעט משעממת ושגרתית, דווקא המרחק אחד מהשני לכמה שעות יכול לתרום רבות לחיזוק הזוגיות.

לבוש ומראה חיצוני

לכל אחד יש את העדפה האישית שלו מבחינת מראה חיצוני, אם זה בגדים בסגנון מסוים, תספורת מיוחדת או קעקועים אמנותיים שאוהבים. כאשר נכנסים לזוגיות המראה החיצוני אינו צריך להשתנות, לפחות לא על פי החלטתו של בן הזוג השני. המראה החיצוני הוא העדפה אישית של כל אחד, ועם זה הוא צריך ליהנות.

בן הזוג אינו יכול להחליט איה בגד בן הזוג השני צריך ללבוש, איזו תספורת הוא יעשה והאם להסיר את הקעקוע. בדבר הזה צריכים להיות גבולות ברורים ואם לא יש לעבוד על כך או לבצע סדנא זוגית על מנת להתגבר על המשברים הקשים, בן הזוג השני תמיד יכול לייעץ או לבקש אך ההחלטה הסופית היא רק בידי אותו בן הזוג.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *