למה בחנויות בגדים תמיד יש ריח טוב?

מערכות ריח חכמות

המאמר באדיבות HYscent

שאלתם את עצמכם פעם, למה בחנויות בגדים תמיד יש ריח טוב? לא משנה אם מדובר בחנות בגדים שמשתייכת לרשת גדולה, בחנות עצמאית או אפילו בחנות קטנה שמוכרת בגדים של מעצבת או מעצב שמשווקים את מרכולתם בעצמם. בכל אחד מהמקרים אנחנו יכולים למצוא חנויות בגדים עם ריח טוב ונעים.

יש לכך כמה הסברים, אך לפני שאנחנו נסביר למה זה ככה, חשוב להבין את המשמעות של העניין. זה לא סתם שבחנויות בגדים יש ריח טוב. מבחינה טכנית, נהוג להשתמש במערכות ומתקנים שמאפשרים זאת. בין אם מדובר במערכות אוורור ובין אם מדובר במתקנים מיוחדים שמפיצים ריח אוטומטי בחנות באופן כללי ובפרט במקומות מסוימים. לכך צריך להוסיף, שבאופן טבעי גם נהוג להשתמש במערכות שונות שמכבסות את הבגדים אם יש צורך, במיטב התכשירים בשביל לשמור על ריח טוב.

אז למה בעצם זה מהותי, למה זה חשוב שיהיה בחנויות בגדים טוב?

ראשית, מהסיבה הפשוטה שמוכרת לנו מכל מקום אליו מגיעים לקוחות, אנחנו רוצים לייצר אצלם תחושה נעימה, תחושה מיוחדת, אנחנו רוצים לספק להם תחושה של נוחות, בסופו של דבר, אנחנו רוצים שהם ירגישו כמו בבית. אם המקום לא יריח טוב, הם לא ייכנסו אליו וגם לא יישארו בו.

שנית, מאחר ובחנויות בגדים נהוג להוריד בגד וללבוש בגד אחר, ולפעמים אנשים שונים נוהגים ללבוש בגדים דומים בזמן המדידה, אז אנחנו רוצים שהתחושה שלהם תהיה נעימה, אנחנו לא רוצים שהם ירגישו אי נוחות בגלל זה.

שלישית, הרבה פעמים אנשים נושאים איתם ריח זיעה וריחות אחרים שנישאים באוויר ונשארים במקום. זה לא יהיה נעים ללקוחות מסוימים להרגיש בכך. באמצעות תכשירים וכלים שונים, אפשר להימנע מכך.

לפני סיום רק נדגיש, לא מדובר בתהליך נקודתי, לא מדובר בעניין חד פעמי. מדובר על משהו שדורש מחשבה, זמן, תכנון, דברים שאנחנו צריכים לבצע בצורה חכמה ויסודית בשביל שנוכל להפיק מהם תועלת מרבית ולייצר ריח נעים במקום. לכן גם צריך להשתמש במערכות ריח חכמות שישאירו את הריח הנעים באוויר, זמן רב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *