יתרונות השימוש בפרחי באך

יתרונות השימוש בפרחי באך

התחום של רפואה משלימה כולל הרבה מאוד ענפים של טיפול , כשאר חלקם קיימים מאות ואף אלפי שנים וחלק אחר קיים במשך של עשרות שנים בלבד. יותר ויותר רופאים ברפואה המודרנית לומדים עם הזמן כי לנפש יש השפעה מאוד גדולה על הגוף, וכך גם ההפך הוא הנכון, ועם ההבנה הזו יצא ד"ר באך אל דרכו מתוך האמונה כי יש צמחים אשר א מפיקים את התמצית שלהם יוכלו אנשים רבים להפיק מהם חיים הרבה יותר מאוזנים מבחינה נפשית-רגשית.

איך מטפלים עם פרחים

קודם כל זה חשוב להבין את התחום של פרחי באך, כי הרבה כלל אינם מבינים כיצד שימוש בפרח יכול לעשות כל כך הרבה עבור כל כך הרבה אנשים כמו טיפול בבעיות רגשיות. לא מדובר בפרח שאותו מריחים ומבריאים, אלא בתמציות של פרחים מאוד מסוימים, אשר אותם רוקחים באופן פרטני לכדי יצירה של שילוב נכון שמביא אל השפעה חיובית על הגוף והנפש של האנשים.

איך זה קורה? אין כזה צמח בשם "באך", אלא שילוב של פרחים אשר התגלו לאחר שנים ארוכות של מחקר על ידי הומאופט וד"ר בשם אדוארד באך אשר פיתח את השיטה הזו בשנות ה-30 מתוך ההבנה כי מאחורי כל מחלה יש גם גורם רגשי שמשפיע אף הוא על המחלה. ברגע בו מצליחים בסיוע התמציות הללו להוריד ולשפר את מצב הנפש, כך גם מגיע תור הגוף להגיע א רפואה שלמה.

מרגיעים את הנפש

איך בדיוק הצמחים הללו מרגיעים את הנפש ומעניקים טיפול טבעי בחרדות? הסדרה של תמציות פרחי באך כוללת 38 פרחים, עצים, שיחים ומי מעיין בשילוב שמצליח להחזיר את התחושה של רוגע ואיזון של החיים. באלו מצבים יכולים לסייע התמציות של פרחי באך? במצבים של לחץ שמתרחשים לא פעם אצל כל אדם בתקופות מסוימות של חייו, במצבים של חרדה או פחד וכן במצבים של דיכאון ומצב רוח ירוד. באופן כללי התמציות הללו נועדו לטפל במצבים של תחושות שליליות שקיימות בנפש האדם, ובהן לטפל עם היכולות של סילוק רגשות שליליים מעין אלו שקיימות בתמציות פרחי באך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *