אריה גולדין: לא לגברים בלבד – נשים סוחרות בשוק ההון

אריה גולדין

כמו תחומים רבים אחרים, עד לתקופת הזמן האחרונה שוק ההון היה נתפס בעיני חלק גדול מהציבור כעולם של גברים בלבד. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות בבירור שעוד ועוד נשים נכנסות לתחום שוק ההון ולא פעם נשים מתגלות כסוחרות מוצלחות יותר מגברים.

מחקרים מגדריים בשוק ההון

שוק ההון מושך אליו אנשים רבים בזכות ההזדמנויות הרבות לייצר רווחים ומסיבה זו גם ישנם מחקרים רבים העוסקים בתחום המנסים לפענח את מיקסום הרווחים. בחלק מהמחקרים, ביצעו החוקרים חיתוך של האוכלוסיה על מנת לגלות את המרכיב האנושי המוצלח והמתאים ביותר לענף. התוצאות של חלק מהמחקרים הצביעו על כך שנשים מסוימות הן משקיעות מוצלחות יותר מגברים.

התכונות שהופכות נשים למשקיעות טובות

אחת מהסיבות לכך שנשים משקיעות יותר טוב מגברים טמונה בתכונות שמאפיינות את אוכלוסיית הנשים. בין התכונות הללו תוכלו למצוא את השליטה העצמית הגבוהה, מולטיטסקינג, התמודדות מטיבה עם לחץ וחשיבה גמישה. בנוסף, נמצא שנשים חוקרות יותר לעומק כל השקעה ומפחיתות בלקיחת סיכונים מיותרים. אלו חלק מהמאפיינים שעוזרים לנשים להתברג כאליטה של המשקיעים בשוק ההון, לבצע פחות מהלכים לא נכונים ועוד. מעבר לכך, נשים גם נוהגות פחות לפעול מתוך אגו. מכך יוצא שלנשים יש למעשה יתרון בפן המנטלי על גבי הגברים שכידוע, מדובר במרכיב מאוד חשוב במסחר בשוק ההון שכל מומחה לשוק ההון כמו אריה גולדין מחזיק ביכולות מנטליות גבוהות.

ביטחון פיננסי באמצעות שוק ההון

כיום, הנשים מפסיקות להישען על הכנסתם של בני זוגן ומפתחות קריירה והשקעות על מנת ליצור ביטחון כלכלי. כמו הגברים, גם הנשים של היום מחפשות אפיקי הכנסה נוספים וכלים למינוף חסכונותיהם ומסיבות אלו ניתן לראות שיותר ויותר נשים נרשמות ללימודי שוק ההון ופנייה לפיתוח קריירה בתחום. אך אפשר לשים לב שלא כל הנשים מגיעות ללימודי שוק ההון מתוך עצמאות מלאה וניתן לראות שנשים רבות אשר עובדות במשק בית מתעניינות בלימודי שוק ההון מפני שזוהי עבודה המאפשרת להן לנהל את כספן גם כאשר הן נמצאות בבית. כאשר אישה ולמעשה כל אדם מעוניין להשקיע את כספו בשוק ההון, ההמלצה הינה להתייעץ עם אחד מהמומחים המבינים בשווקים המקומיים והגלובלים כמו אריה גולדין.

עוד מידע תוכלו למצוא גם בקישור זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *