על נוחות וסטייל

על נוחות וסטייל

נעליים הם הפריט האופנתי שממנו לאישה לעולם לא די. אישה יכולה לרכוש בכל עונה זוג נעליים חדש, בתואנה כי הזוג הישן כבר בלוי, אבל כאשר רוכשים נעליים אשר עשויות מעץ אמתי, קרוב לוודאי שהנעל הזו תחזיק לכמה עשורים טובים מבלי שיקרה לה דבר גם אם תכופים בה השימושים. אישה יודעת דבר תקפיד לאבזר את עצמה עם כמה דגמים של נעליים שתמיד עושים את דרכם מחדש בתור פריט אופנתי, כאשר הדבר הוא עבור כל פריט אופנתי ולאו דווקא רק עבור נעליים, או כפכפי עץ ישנים.

נעל מושלמת לקיץ

למרות שנוטים לחשוב כי נעליים אשר עשויות מעץ הן כאלה שלא נוח ללכת איתן לשום מקום כמעט, נעל אשר עשויה מעץ היא כזו אשר מעניקה את המשטח הכי יציב והכי מושלם עבור הליכה נוחה שהיא גם יציבה. המדרס של הנעל מתוכנן בצורה שמעניקה את התמיכה הכי נכונה לכף הרגל, ועם דגמים שמגיעים בעיצוב ותכנון נכון, מקבלים מדרס נוח להליכה גם במשך של שעות ארוכות ביחס אל הגובה של כפכפי העץ שאותם בוחרים. כפכפי עץ נוחים במיוחד לקיץ מכיוון שהם מגיעים בצורה פתוחה, ממש כמו סנדלים, ורק נותר לבחור את הדגם הכי אהוב כדי לצאת לטיול ביום קיץ נעים.

עיצובים לכל סגנון

עץ הוא בעל מראה אר מתאים לכל לוק אותו מרכיבים. זה נכון כי כפכפי עץ הם לא הדבר שאיתו יכולים לצאת אל כל סוג של בילוי, אבל למרבה המזל יש המוני עיצובים של כפכפי עץ כמו קבקבי עץ לגברים, וגם כאלה אשר מגיעים ממעצבי העל שהחותמת שלהם על הנעל הופכת אותה לדבר הכי אטרקטיבי לנעילה באופן מיידי.

אלו עיצובים כבר קיימים בתחום המחודש של כפכפי עץ? כאלו אשר מגיעים עם דגם רצועות עור, כאלה אשר מגיעים בדוגמא של נקודות, כאלו אשר מגיעים עם רצועה קדמית דקה, וכאלה שאר מגיעים עם עקב נמוך לכל אלה אשר מעדיפים עקב נמוך בצורה פרקטית לנעילה יומיומית נוחה ככל האפשר. עולם של צבעים עם חיתוכים בכל מיני צורות כדי להתאים לכל מה שבאותו היום לובשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *