איזה סוג של מחסן יתאים לגינה שלכם?

מחסן לגינה

בכל גינה יש חפצים ואביזרים שונים. אלו כלי עבודה, חומרי ניקוי וחפצים רבים נוספים. כדי לאחסן את כל הפריטים הללו כיאות ולמצוא לכל חפץ את המקום הראוי לו יש להתאים את המחסן לגינה. ההתאמה תתבצע תוך התייחסות לנקודות שונות.

התאמת המחסן לגינה שלכם

  1. שטח – לא משנה מה גודל הגינה שלכם, משנה מהו השטח אותו אתם מייעדים למחסן. יש מחסנים בשלל גדלים, מחסנים גדולים ומרווחים לעומת מחסנים מינימליים. כמה שטח הנכם מעוניינים להקדיש למחסן שלכם?
  2. תכולה – מה אתם מתכננים לאחסן בתוך המחסן? יש אנשים שצריכים מחסן קטן רק עבור מעט כלים ואביזרים. אבל יש אנשים שחשוב להם שהגינה תכיל מחסן גדול ומרווח. מחסן בו אפשר יהיה להכניס רהיטים בימות הגשמים, לארגן פריטים רבים ולמצוא מקום לכל חפץ. אם יש לכם תכולה רבה יהיה עליכם למצוא מחסן אשר יש לו קיבולת גדולה. ולהיפך – אם כמות החפצים שלכם קטנה די יהיה במחסן שמכיל כמות מעטה של חפצים בתוכו.
  3. חומר גלם – גינה היא אזור מעוצב שנועד לאפשר בילוי ושהייה מהנים. ואכן בגינות פרטיות רבות משקיעים משאבים רבים בעיצוב של הגינה. בוחרים אלמנטים וצמחים, מתאימים רהיטים וכן הלאה. גם המחסן צריך להשתלב בנוף ולקחת חלק בעיצוב הכללי של הגינה.
  4. איכות – חשוב מאוד כי המחסן יהיה איכותי. מחסן איכותי הוא כזה שמחזיק מעמד לאורך זמן. הוא משרת אתכם כיאות ועונה על הצרכים. הוא מגלה עמידות ולא מתפרק או נהרס במהלך תקופת השימוש. קראו באותו נושא על מחסני גינה יוקרתיים
  5. איטום – היות והמחסן ניצב בגינה חובה לוודא כי הוא מוגן מפני מים. כך שכאשר ירדו גשמים התכולה תהיה בטוחה בפנים, ואף טיפה של מים לא תחלחל פנימה. מלבד זאת יש להתייחס לעמידות בטמפרטורות שונות – בימי חמסין ומעלות גבוהות לעומת ימים קרים וגשומים.
  6. מחיר – כמה הנכם מעוניינים להשקיע במחסן? יש מחסנים בטווח מחירים רחב, ועליכם להחליט מהו הסכום אותו אתם מעוניינים לשלם על המחסן שלכם.

שקלו בתבונה וקבלו החלטה נכונה ומוצלחת שתוכיח את עצמה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *