כמה דברים שלא ידעתם על לק ג'ל

לק ג'ל

לק ג'ל הפך לטרנד הלוהט ביותר של השנים האחרונות. כל מי שמתחילה, פשוט לא יכולה להפסיק! הרי מי לא הייתה רוצה ציפורניים ארוכות ומושלמות? רוב הנשים מתקשות לגדל ציפורניים, היות והן נוטות להישבר, להיסדק או להיתפס בכל מיני דברים. אך לק ג'ל (ראי באתר https://lucci.co.il) מאפשר לכל אחת את הציפורניים המושלמות עבורה, ללא שום חשש שהציפורן תישבר או שהלק יתקלף. ניתן לבחור את סגנון הציפורן הרצויה, את האורך שלה, הצורה שלה וכמובן את צבע הלק כולל כל התוספות האפשריות. זוהי הדרך האידיאלית להופיע בכל מקום על ציפורניים מושקעות ומטופחות, ללא שום מאמץ וללא התעסקות מיותר. חשוב כמובן למצוא מישהי איכותית ומוסמכת, היות וביצוע לא נכון של התהליך, עלול לפגום בציפורניים הטבעיות. טכנאית ציפורניים פחות מוכשרת, עלולה למשל לשייף יותר מדי את הציפורן הטבעית, להשתמש באצטון בתור ממיס ג'ל ולבצע עוד מגוון טעויות שעלולות לעלות לכן בבריאות הציפורניים.

לק ג'ל – מספר נקודות חשובות

קודם כל, כדאי לדעת כי לפני שהולכים לעשות לק ג'ל, חשוב לוודא כי הציפורניים שלכן חזקות ובריאות. נשים שהציפורניים שלהן סדוקות, יבשות ונשברות בקלות, לא מומלץ עבורן לבצע את התהליך. מצד שני, כל מי שיש לה ציפורניים חזקות ובריאות, תוכל ליהנות ממראה מושקע ומטופח לאורך זמן. במידה והציפורן נחלשת עם הזמן, מומלץ לבצע הפסקה בין הטיפולים, כדי לתת לציפורן זמן "לנשום" ולהתאושש. לאחר מכן, אין שום בעיה לחזור לטיפולים הקבועים.

נשים בעלות ציפורניים חלשות שבכל זאת מעוניינות לעבור את הטיפול, יכולות לעשות שכבת חיזוק. מדובר למעשה על שכבה הבנויה מג'ל גומי או לחילופין מאקריל, שמטרתה להחליף את הציפורן המקורית. מעל השכבה הזאת ניתן למרוח לק ג'ל רגיל, כך שהלק לא ישפיע כלל על הציפורן הטבעית. בצורה כזו, ניתן לחזק את הציפורן ולמנוע ממנה להיחלש או להיסדק. כמו כן, זה מתאים לכל מי שיש לה ציפורן במבנה בעייתי, היות וניתן לעצב את שכבת החיזוק בכל צורה אפשרית. זהו הפתרון האידיאלי לכל מי שחלמה עם ציפורניים מטופחות ומראה נשי ואלגנטי יותר, אך לא הצליחה לגדל ציפורניים טבעיות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *