איך בוחרים מזרנים

איך בוחרים מזרנים

כשאנחנו בוחרים רהיט מסוים, בין אם מדובר ברהיט לבית או לעסק, אנחנו צריכים להקפיד על דברים מסוימים. בין אם זה על העיצוב שלו, בין אם זה על האופן בו אנחנו נשתמש, על השטח שהוא תופס, על החומר ממנו הוא עשוי ועוד.

אחת כמה וכמה נכון הדבר, כשמדברים על מזרנים למיטה. פה לא מדובר על רהיט במובן הקלאסי של המילה ולו בגלל שהוא אמור לשמש אותנו לצורך שינה. מכאן שאנחנו צריכים להתייחס אליו אחרת, מדובר פה על פריט שאנחנו עושים בו שימוש יומיומי, במשך כמה שעות טובות, והוא יכול להשפיע על כל התפקוד שלנו ומעבר לכך, הוא יכול להשפיע על כל התחושה שלנו, הוא יכול להשפיע על היכולות הפיזיות שלנו.

אם המזרן הוא לא טוב, אנחנו נרגיש את זה לא רק בשינה, אלא נרגיש את זה במהלך היום, בין אם זה דרך תחושת העייפות שנחוש, בין אם זה דרך תחושת הכאב שנרגיש כשנעמוד, נשב או כל דבר אחר שנעשה. לכן יש משמעות חשובה לדרך בה אנחנו בוחרים מזרנים.

כיצד עושים את זה בצורה נכונה?

אפשר לחלק את תהליך הבחירה לשלושה חלקים עיקריים.

החלק הראשון מתייחס למידע הטכני על המזרן, חשוב שאנחנו נקרא על הנושא, חשוב שאנחנו נדע להבדיל בין מזרנים שונים ולא פחות חשוב, שאנחנו נלמד על המזרן אותו אנחנו רוצים לקנות, קרי, רצוי מאוד שאנחנו נקרא את המפרט שלו בשביל להחליט אם הוא מתאים לנו או לא.

החלק השני מתייחס לתחושה, כלומר, אנחנו צריכים לשבת על המזרן, לשכב עליו, להרגיש אותו, לראות אם הוא נוח לנו, אם אנחנו מרגישים בטוחים עליו. יש אנשים שיאהבו מזרנים רכים של וידר מזרונים, אחרים יאהבו מזרנים קשיחים, כל אחד והמזרן המועדף עליו.

החלק השלישי מתייחסת לשאלת החומרים והאחזקה. מאחר ואנחנו לא מתכננים לקנות כל שנה מזרן חדש, רצוי שאנחנו נדע ממה הוא עשוי, כמה חזק ועמיד הוא, כיצד צריך לטפל בו, הכל על מנת שאנחנו נוכל ליהנות ממנו לאורך זמן ונדע שעשינו רכישה טובה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *