ציוד לחתולים – מה אנחנו צריכים בשבילם

ציוד לחתולים

כאשר אנחנו מכניסים חיית מחמד הביתה, בפרט אם מדובר בחתול, הרי שעלינו לדעת שיש לא מעט דברים שאנחנו נדרשים לקנות בין אם זה בשלב הראשוני בו אנחנו מכניסים אותו, ובין אם זה בשלבים יותר מתקדמים. חלק מהדברים יהיו קבועים, אחרים אנחנו נידרש להחליף מעת לעת.

כיום, בכל חנות למוצרי חיות אנחנו יכולים למצוא קטלוג עשיר של ציוד לחתולים. עם הזמן, ככל שחולפות השנים אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר פריטים ומוצרים שיכולים להתאים לחתול שלנו, דברים שיכולים לעזור לנו לגדל אותם בצורה טובה.

נתחיל מהבסיס. כל מי שמחזיק חתול בבית, צריך שיהיו לו קערות של מזון יבש לחתולים ושתייה, וכן חשוב שהוא יחזיק חול שמיועד לחתולים. עליו החתול יוכל לעשות את הצרכים שלו. כמו כן, רצוי מאוד לספק לו צעצועים שונים, גם בשביל שהוא יוכל לשחק איתם, אך חשוב לא פחות, בשביל שהוא יוכל לנשוך ולשרוט אותם, ולא יצטרך לעשות את זה לרהיטים של הבית או לחפצים אחרים.

מעבר לכך, אנחנו צריכים גם לשמור בבית תרסיסים ותכשירים שונים לשימור הפרווה של החתול. מדובר בתרסיסים שאמורים לנקות את הפרווה, וכן לשמור עליה חלקה ונעימה. בפרט רצוי מאוד להחזיק תרסיסים ותכשירים שיכולים לעזור לנו לנקות את הפרווה מפרעושים ומזיקים אחרים, אשר יכולים לקפוץ מהחתול אל מקומות אחרים ולהשפיע גם עלינו.

חשוב מאוד גם נספק לחתול שלנו, כלוב קטן. הוא ישמש אותנו במקרה ואנחנו נרצה לקחת אותו לוטרינר או לכל מקום אחר. להבדיל מכלבים שאפשר לקחת אותם ברצועה, הרי שעם חתולים זה מעט שונה, למרות שרצוי גם להחזיק רצועה בשביל שנוכל להחזיק אותו בצורה בטוחה.

נכון יהיה גם שנספק לחתול שלנו שמיכה קטנה עליה הוא יוכל לישון בלילה. רצוי מאוד להציב את השמיכה במקום נוח, ולנסות להרגיל אותו לישון עליה. זה לא יהיה פשוט, אך זה בהחלט  אפשרי

עוד פריט שחשוב לקנות לחתול, זה קוצץ ציפורניים וכן משחת שיניים. בשני המקרים, אנחנו נצטרך לעבוד היטב בשביל להיות מסוגלים להשתמש בהם על החתול שלנו.

קראו גם על אוכל לחתולים באתר אנימלשופ

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *