למה אסור להדחיק רגשות בזוגיות?

למה אסור להדחיק רגשות בזוגיות?

בסופו של דבר בת הזוג שלנו היא הדבר הכי חשוב לנו בחיים והיא הסיבה שבגללה אנו קמים בבוקר. לכן זה אך טבעי כי נרצה לחלוק אתה דברים גם אם אלו דברים אשר קשה לנו לספר עליהם אפילו לעצמנו. כדאי לעשות זאת בליווי של יועצת זוגית, העניין הוא שבאהבה צריך לפעמים ללכת בצורה עיוורת ולא להתחיל לעשות חישובים ולהיכנס למתמטיקה מורכבת. פעמים רבות אנשים אשר נושאים מסע כבד עוד מהילדות שלהם אוכלים את עצמם לאט לאט וכך החיים שלהם הם הרבה יותר קשים ולא פעם הדבר גורם להם לעשות דברים אשר מתחרטים עליהם כל החיים. העניין הוא שבשיחת טלפון אחת לבת הזוג שלנו אנו יכולים להשתחרר מכל מה שעובר עלינו ולמצוא את הריפוי שאנו כה מבקשים לעצמנו. יש דברים אשר זה כל כך קשה לשאת לבד ולכן אנו צריכים לבטוח בצד השני ופשוט להרים לו טלפון ולספר לו את כל מה שעובר עלינו ולפרוק את השיגעון שבו אנו נמצאים.

האם אפשר לסמוך על בת הזוג שלנו?

עליכם לדעת כי אפילו מדינת ישראל קבעה כי קשר בין אנשים נשואים הוא קדוש ולכן אישה לא יכולה להעיד נגד בעלה. זה רק מראה לנו כי אפילו המדינה הבינה כי בני זוג צריכים לחלוק זה עם זה הכול וכי לא צריכים להיות סודות בין בני זוג. אך העניין הוא שאתם לא צריכים לעשות דברים בשביל החוק אלא בשביל עצמכם ובשביל הריפוי העצמי שלכם. שיחת הטלפון לבת הזוג שלכם היא הצעד הראשון לשיקום שלכם ולדרך למצוא השלמה עם עצמכם. אל תשלו את עצמכם השיחה לא הולכת להיות קלה אך בסופו של דבר היא הכרחית לתהליך השיקום שאתם עוברים עם עצמכם.

מדוע חשוב לספר את מה שעובר עלינו?

אדם אשר נשאר בתוך עצמו שוקע למקומות יותר ויותר אפלים ועושה דברים יותר ויותר רעים. אדם אשר חולק במהלך טיפול זוגי ומספר מתחיל למצוא את הטוב שבתוכו ולהבין כי יש בו גם טוב ולא רק רע וזה הדבר הכי חשוב בחיים ללא קשר לשאלה מה עשיתם בעבר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *