7 רעיונות למתנות לגבר שהוא ישמח לקבל

7 רעיונות למתנות לגבר שהוא ישמח לקבל

מועד יום ההולדת של חבר טוב או של הבעל מתקרב ולא ממש יודעים מה לרכוש לו מלבד עוד בושם או עוד חולצה? הנה שבע רעיונות נהדרים עבור מתנות לגבר שהם ישמחו לקבל, ומה שנותר הוא רק למצוא את זו שהכי רלבנטית עבור הגבר המדובר ולעטוף למתנה יפה יפה.

מארז משחקי חשיבה

יש לא מעט גברים אשר מאוד אוהבים כל מיני משחקים שנראים אולי פשוטים על פניו, אבל ברגע בו מנסים לסדר אותם באופן הנדרש הם הופכים להיות אתגר שמחייב חשיבה. מארז שבתוכו יש כמה וכמה משחקים מעין אלה הוא מתנה שאיתה כיף לשחק בשעות של הפנאי וגם בשעות של העבודה כדי לחזק את החשיבה ולהביא לפתרונות יצירתיים עם היסח דעת נהדר.

מתקן שווארמה ביתי

הכמות של הגברים שאוהבים מאוד שווארמה היא די גדולה, ואם מצליחים להביא אליהם הביתה את המתקן שבו הם יכולים לעשות שווארמה בעצמם- השמחה תהיה אף היא גדולה. המתקן הוא קומפקטי, וכל גבר חופשי להתאמן בעצמו על הכנת השווארמה המושלמת בכל שעה.

ספר ערכת הישרדות

מתנה מושלמת לגבר החרדתי או זה שאוהב לצאת לטיולי שטח. בערכה הזו יש כל מה שצריכים כדי לשרוד עוד יום באופן מוצלח.

מיני רחפן

גברים אוהבים גאדג'טים מכל מיני סוגים, והרחפן הוא אחד מאלה שנחשב בתור מתנה מוצלחת לכל אחד. בייחוד כאשר ישנו הדגם היותר מוקטן שאיתו בכלל לא צריכים לצאת החוצה אלא לשחק בהנאה בסלון או במרפסת ללא כל בעיה. בנוסף לכף, ניתן למצוא עוד מבחר גאדג'טים שגברים יאהבו במיוחד לקבל.

סט כלים למנגל

אין גבר שאין לו מנגל מכל סוג שהוא. עבור אותו הגבר המתנה הרלבנטית היא רכישה של סט למנגל שאיתו הוא יכול לבצע את העבודה האהובה הזו בצורה נוחה.

כדור כוח

כדור כוח מחזק את הידיים על ידי כוח התנגדות צנטריפוגלי. זו מתנה נפלאה לכל גבר שימצא בכדור הזה עניין רב.

מראה לאמבטיה פלוס

גברים מתגלחים כל יום או כל יומיים, ואין כמו מראה שיש לה גם רמקולים שאיתם ניתן להנעים את הגילוח הזה עם מוזיקה ואפילו עם קבלה של שיחות אליו…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *