אלמנטים של ריהוט כפרי

ריהוט כפרי

לצד הרהיטים המודרניים שיש להם כיום מקום של כבוד, ניתן להבחין במגמה של רטרו – שיבה לאחור. אנחנו מגלים את המגמה הזו בתחומים שונים כמו לבוש, עיצוב פנים, פריטים שימושיים וכן בתחומי הריהוט. מסיבה זו פרץ לתודעה הציבורית סגנון הריהוט הכפרי שמתבלט באמצעות ריהוט מעץ מלא. ואכן, פופולארי כיום לראות מטבחים כפריים, סלונים כפריים וכן חדרי שינה בעיצוב כפרי.

מהו עיצוב כפרי?

לעיצוב הכפרי יש מספר מאפיינים בולטים אשר חוזרים על עצמם בווריאציות שונות. אם כי תחת הכותרת ריהוט כפרי ניתן להבחין בתת סוגים שונים אשר מתייחדים בקווים שונים זה מזה.

מאפייני העיצוב הכפרי

  • חומרי גלם טבעיים – העיצוב הכפרי עושה לרוב שימוש בחומרי גלם טבעיים, כאשר ההתמקדות היא בעץ טבעי. ואכן, מרבית הרהיטים המעוצבים בסגנון כפרי יהיו מיוצרים מעץ מלא. את העץ המלא ישאירו לעיתים בצבעו הטבעי, אך בהחלט ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים כמו לבן או שמנת.
  • קוים מעוגלים – בעוד העיצוב המודרני בוחר לעצב את הרהיטים בקווים ישרים או מרובעים, הריהוט הכפרי לרוב יהיה מעוצב בקווים מעוגלים עם הרבה קישוטים ונוכחות. העיצוב הכפרי לא מקמצן באלמנטים או בעיטורים, המון קישוטים ועיטורים מובילים לתוצאה הכפרית הרצויה.
  • שילוב פרזול מתקדם – אמנם הרהיטים הכפריים חותרים להשיג מראה פשוט בסגנון מיושן, אך חשוב לציין שאין זה מלמד מאומה על הרהיט. ניתן לומר כי רהיטים כפריים משלבים בתוכם מוצרי פרזול עכשוויים ופטנטים מיוחדים, אמנם המראה מעוצב בסגנון עתיק, אך הרהיט מתקדם ועכשווי. בולט הדבר במיוחד בעיצוב מטבחים.
  • חמימות – העיצוב הכפרי משרה בחדר אווירה חמימה ומשפחתית. בהשוואה לרהיטים מודרניים שנחשבים למעוצבים בסגנון קריר ומינימליסטי, הריהוט המודרני משרה במקום חמימות ואווירה של משפחתיות. האווירה בחדר הופכת להיות משפחתית ומזמינה יותר.

עיצוב כפרי לדירה שלכם

בין אם אתם מעצבים חדר ובין אם מדובר על מטבח – העיצוב הכפרי מאפשר לכם ליהנות מעיצוב מושלם במראה מיוחד במינו, החדר ילבש מראה משפחתי וחמים בדיוק לפי טעמכם. כך אתם מצליחים להשרות חמימות ומשפחתיות בבית ונהנים מתוצאה מרשימה ושימושית אשר תוכל לשמש אתכם היטב בנוחות רבה.

אולי יעניין אתכם גם: בגדים מכותנה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *