כך תבחרו מאמן כושר

מאמן כושר

בחירה במאמן כושר היא לא תמיד בחירה כל כך קלה או פשוטה. לא פעם מתברר כי מאמן הכושר הנבחר הוא לא ממש זה שאכן אנחנו יכולים לסמוך עליו ולתת בו את האימון שלנו. מתברר כי על מנת למצוא את מאמן הכושר המתאים יש לעמול לא מעט. לבדוק, לברר, לחקור, לחפש ולתור אחר זה שאכן יוכל לתת את המענה האיכותי והמושלם.

איך מוצאים את מאמן הכושר הנבחר?

הבחירה במאמן הכושר מחיפה אמורה לעבור דרך בירור יסודי בקרב אנשים אשר הם מרוצים מהמאמן אשר אצלו הם מתאמנים. למעשה הבירור אצל אלו שמתאמנים או שהתאמנו בעבר אצל אותו מאמן הוא זה שיוכל להעלות את המידע הכי אמין והכי קונקרטי באשר לאותו איש מקצוע.

אין הנחתום מעיד על עיסתו

אז נכון שרוב רובם של המאמנים כמו כל אנשי המקצוע בכל התחומים, מפרסמים את עצמם ואת השירות שהם מעניקים ללקוחת שלהם, תוך שהם מהללים ומשבחים את עצמם ואת פועלם הברוך. לא פעם הלקוח הפוטנציאלי בהחלט מתרשם מהדברים כי אין מה לומר, יחסי הציבור של אותם בעלי עסקים הם אכן מקצועיים במיוחד. אך במקרים רבים מתברר בסופו של דבר כי בין הדברים לבין המציאות אין כל קשר, אפילו לא מקרי. למעשה לקוחות הבאים לקבל את השירות מוצאים את עצמם מתאכזבים קשות והם למעשה אינם מרוצים כלל מהתוצאות. זוהי בדיוק הסיבה אשר בשלה אנחנו ממליצים על הבירור בקרב לקוחות שכבר חוו את האימון והם התנסו ומכירים את אותו איש מקצוע.

כימיה טובה

דבר נוסף אותו חשוב מאוד לבחון זה את הכימיה שתיווצר בין המאמן למתאמן. ברור שזה לא משהו שניתן יהיה לראות ביום אחד אך לאחר מספר שיעורים ניתן יהיה להגיע למסקנה האם אכן מדובר באיש מקצוע מתאים לנו ולצרכים שלנו.

חשוב לדעת כי הבחירה באיש המקצוע הנכון תוביל גם לאימון מותאם ומקצועי אשר אכן ייתן את המענה ואת הפתרון והמתאמן יוכל להשיג את המטרות הרצויות.

אז בחרו נכון את המאמן שלכם והתחילו להתאמן.

לעוד מידע על תזונה וספורט לחצו על הקישור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *