ניתוח הצרת היקפים- האם זה מחזיק לאורך זמן?

ניתוח הצרת היקפים- האם זה מחזיק לאורך זמן?

אם נהיה כנים, לשאלה הזו קיימות שתי תשובות. האחת היא כן, השנייה היא, ניחשתם נכון, לא. ניתוחים פלסטיים שלא באזור הפנים הם ניתוחים אשר יכולים להקל משמעותית על המטופל העובר את הניתוח אך הם אינם מבטיחים שיישארו לאורך זמן, זאת רק בעקבות יחסו של המטופל לגופו לאחר הניתוח. יתרה מכך, אם מדובר בניתוח פולשני הדבר ירתיע עוד יותר את אלה המבררים על טיבו של ניתוח הצרת היקפים.

לכן לאחרונה ובזכות הטכנולוגיה המודרנית, ניתוח הצרת היקפים ניתן לעשות ללא חדירה פולשנית לגוף כלל. בעזרת אנרגיית גלי רדיו המספקים אנרגיה ליצירת חום ומשמידים תאי שומן. אך שוב, אין זה אומר שאם לא תשקיעו בעצמכם לא תחזרו כמעט למצבכם הקודם. הניתוח, שהוא למעשה לא ניתוח כלל, נפטר משומן הגוף באזורים העקשניים ביותר, לא מצריך הרדמה ואורך עד כשעה. לגופכם ייקח בין 12 ל-16 שבועות בכדי להיפטר מהשומן, זאת תוכלו לראות בכל טיפול שתעברו.

אם אתם חפצים בשמירה על הצרת ההיקפים שלכם, יהיו כמה דברים שתוכלו  לעשות בכדי לשמר כמה שיותר את מצבכם החדש. אחד מהם יהיה להקשיב לגופכם. זכרו שהתוצאות הן רק בידיים שלכם ויישארו למשך הזמן שאתם תשקיעו בעצמכם. שינוי אורח החיים הוא למעשה הפעולה הקשה שתצטרכו לעשות בהקשר לניתוח הצרת ההיקפים שלכם.

פעילות גופנית סדירה היא בין הדברים שאתם רוצים להתחיל לעשות אם אתם רוצים לשמר את גזרת הגוף החדשה שלכם. אם אתם מתכוונים להישאר באותו אורח חיים שניהלתם בטרם עשיתם המסת שומן באמצעות גלי רדיו, אתם יכולים פשוט להימנע מלעשות אותו. הניתוח הוא החלק הקל, העבודה שלכם אחר כך בכדי לשמור על התוצאות היא החלק הקשה. אז אם אתם מעוניינים בהצרת ההיקפים שלכם, רצוי שתתכננו מבעוד מועד את טבלת האימונים שלכם.

יחד עם הפעילות הגופנית תמיד תגיעה התזונה הנכונה והבריאה. זה לא אומר שאתם צריכים לצום או לסבול ממה שאתם אוכלים. ישנם תפריטים שיכולים להיות מותאמים בדיוק עבורכם ועבור הדברים שאתם אוהבים לאכול. אז אם אתם שואלים אותנו האם ניתוח הצרת היקפים מחזיק לאורך זמן, התשובה היא תשאלו את עצמכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *