איך לעצב חדר אמבטיה קטן מימדים

עיצוב חדר אמבטיה קטן

חדר הרחצה שלכם קטן במיוחד ועד היום הייתם בטוחים שאין מה לעשות בנידון? חשבתם לעשות שיפוץ כדי להגדיל אותו אך זה יבוא על חשבון חדר השינה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שבמקום שיפוץ מאסיבי שאתם כלל לא מעוניינים בו, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לעצב בצורה אחרת את חדר הרחצה שלכם. במילים אחרות, אפילו כאשר מדובר על חדר רחצה קטן מימדים, יש לא מעט אופציות מבחינת העיצוב כך ששווה לבדוק ולהכיר אותן מקרוב. ההשקעה בעיצוב חדר האמבטיה משפיעה לא פעם על ההרגשה שיש לנו כאשר אנחנו נכנסים להתקלח בסוף או בתחילת כל יום, אז למה לחשוב פעמיים? 

עיצוב נכון, צעד אחד צעד

רגע לפני שאתם נכנסים לעוד הוצאה כלכלית גדולה ומזמינים מעצב פנים לעיצוב חדר האמבטיה שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לעיין בטיפים שהבאנו לפניכם, כי הם יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף: 

  • תכנון – אל תלכו ככה סתם לקנות אביזרים שונים שמטרתם לעצב אחרת את חדר האמבטיה אלא תכננו תחילה את העבודה ודמיינו את התוצאה הסופית, ואז בקרו בלינק הזה https://bathline.co.il/product-category/אביזרים-לאמבטיה/.
  • צבעים – בחירת הצבעים משמעותית ביותר כאשר החלל קטן ורצוי יהיה להימנע מצבעים כהים. 
  • מקלחון – במקום אמבטיה גדולה תוכלו להתקין מקלחון פינתי, מה שיחסוך לכם מקום רב בחלל כולו. 

האם עיצוב מחדש לחדר האמבטיה חייב לעלות הרבה? 

התשובה היא בפירוש לא. יש היום לא מעט מבצעים טובים בכל מה שקשור לרכישת כלים סניטריים שונים ואפילו בתחום המקלחונים. לכן, במקום לקנות את המוצרים הכי יקרים שיש ולהיכנס להוצאה כלכלית רק כי רציתם לעצב אחרת את חדר הרחצה שלכם, תוכלו לחסוך לא מעט כסף, בקרו באתר הזה ותבינו. השילוב בין עיצוב חכם ויפה ובין עלויות סבירות בהחלט קיים בימינו, אז למה שתיכנסו מיד להוצאה כלכלית גדולה מידי? אתם תראו, כבר בפעם הראשונה כשתתקלחו בחדר הרחצה המעוצב שלכם, שתיהנו מכל רגע כי העיצוב תמיד משפיע על האווירה. חדר רחצה מעוצב ויפה זה חלל מאוד חשוב בבית שתמיד נעים להיכנס אליו כך ששווה להשקיע בנושא הזה מחשבה ותשומת לב. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *