לקראת השנה החדשה, איזו מתנה נבחר לבת זוג.

מאור תכשיטים

שנה חדשה בפתח ואנו רוצים לפנק את בת הזוג במתנה מקורית. האמת, זו לא חייבת להיות דווקא מתנה מקורית. העיקר הוא, שזו תהיה מתנה מהלב. מתנה שתביע רגש, כזו שתצביע על אהבה אינסופית ועל הערכה גדולה. יש דברים רבים שניתן לרכוש לבת זוג כמתנה. זה יכול להיות חפץ חיוני שחסר לה, אביזר כלשהו שנהרס, מארז פינוקים וכמובן – תכשיט חדש ממאור תכשיטים.

איך לבחור מתנה מושלמת לבת הזוג

לפעמים, אפשר להתבלבל ולרכוש משהו שאנחנו היינו רוצים לקבל ולא מתנה שבת הזוג מעוניינת שיקנו לה. על כן, חשוב לעשות מעין "מחקר", לשים לב לכל מיני אמירות לא מכוונות של "למה אין לי את…", "איך הייתי רוצה XXX כמו שיש ל…", "כמה חבל שאין לי תכשיט YYY" ועוד אמירות מעין אלו. כאשר שמים לב לכל "פליטות הפה" הללו, ניתן בהחלט לגלות מה חסר לבת הזוג ומה היא מעוניינת לקבל מאיתנו כמתנה.

מתנה אישית או מתנה לבית

רוב הנשים אוהבות את ביתן, נהנות לעצב אותו, אהובות לטפח אותו ולקשט אותו בכל מיני חפצים מעניינים, בין אם הם באים לשימוש ביום יום ובין אם מדובר באקססוריז בלבד. על כן, גם אם קונים מתנה שהיא בעצם חפץ או מוצר לבית והיא תשמש את כל דיירי הבית, כגון מצעים לחדר השינה, סט כוסות מעוצב, תמונת קיר גדולה או כל פריט אחר לבית, עדיין תרגיש האישה כי הפריט נקנה עבורה ומתוך מחשבה עליה.

תכשיט מזהב – כל אישה תאהב

אם אין לכם אפשרות להגיע לכלל החלטה על ידי הרעיון הנ"ל, תוכלו ללכת על משהו שכל אישה אוהבת ומשתמשת בלי סוף וזהו תכשיט. נדיר למצוא אישה שלא מתלהבת מתכשיט חדש ולכן זו יכולה להיות בחירה נהדרת למתנה לקראת השנה החדשה. עם זאת, אם כבר קונים תכשיט, חשוב שהוא יהיה תכשיט איכותי ואמיתי, מזהב או מכסף ולא סתם חיקוי עלוב של משהו. ניתן גם ללכת על תכשיטים בעיצוב אישי במאור יהלומים, בתוספת של יהלומים משובצים או עם אבני חן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *