קורס צ'י קונג בתל אביב – הקשיבו לגוף שלכם

קורס צ'י קונג בתל אביב - הקשיבו לגוף שלכם

אמיר פרלמן

כל מי שמתעניין בעולם הצ'י קונג, מעוניין להרחיב את הידיעות שלו בתחום ולהעניק את הידע הזה לאנשים נוספים, יכול לעשות זאת באמצעות קורס צ'י קונג בתל אביב. זוהי הדרך האולטימטיבית להגדיל את הידע שלכם בתחום, ללמוד סדרות צ'י קונג פחות מוכרות ופחות נפוצות וכמובן לקבל את הכלים הדרושים לצורך העברת שיעורי צ'י קונג משלכם. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בשעות הבוקר, דבר שמאפשר לכל אחד להתחיל את היום שלו בצורה הנפלאה והיעילה ביותר. הלימודים נמשכים לאורך שנה אחת הכוללת שני סמסטרים, שבמהלכם התלמידים יזכו לקבל ידע קדום, לחוות על גופם את התחושות הנפלאות של סדרות הצ'י קונג וכמובן ללמוד כיצד להעניק את הידע הזה לאנשים נוספים. לצפייה בסרטון לדוגמה לחצו כאן.

קורס צ'י קונג בתל אביב בהנחיית אמיר פרלמן

מדובר על קורס צ'י קונג איכותי ומקצועי אשר נמשך שנה שלמה ובסיומו התלמידים צריכים לעבור בחינה על אחת מחמשת הסדרות שמהוות את הבסיס לצ'י קונג הרפואי. בנוסף לידיעת הסדרות בצורה מושלמת, תלמידי הקורס מחויבים לעבור בחינה בעל פה הבוחנת את הידע שלהם בעולם הרפואה הסינית ובהיסטוריית הסדרות. לאחר מעבר הקורס, התלמידים יכולים להשתתף בקבוצת לימוד צ'י קונג למתקדמים, הכוללים לימוד של סדרות מתקדמות יותר. חשוב להבין כי בעולם הצ'י קונג ניתן למצוא לא מעט רבדים שונים של לימוד והבנה, כמו לדוגמה קורס ייעודי של לימודי צ'י קונג רפואי, לכן תמיד ניתן להעמיק את הידע שלכם וללמוד דרכים חדשות לעבודה עם אנרגיה. כמובן שעבודה נכונה עם אנרגיית החיים (צ'י) מובילה לשיפור מהותי בבריאות הגוף והנפש ובתחושה הכללית. לכן חשוב לתרגל בצורה סדירה, על מנת להרגיש טוב יותר מבפנים, לחוות רמות גבוהות של אנרגיה וכמובן לרפא בעיות פיזיות שונות. מדריכי צ'י קונג שעברו בהצלחה את הקורס, יכולים להעביר את הידע הזה הלאה, על מנת לסייע לאנשים נוספים.

לסיכום, קורס צ'י קונג בתל אביב מהווה את הדרך המושלמת עבור כל מתרגל צ'י קונג רציני, אשר מעוניין לקחת את התרגול שלו צעד נוסף קדימה. זוהי הזדמנות מעולה להגדיל את הידע וללמוד כלים חדשים לצורך העברת הידע הזה לאנשים נוספים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *