חדר בריחה לכל המשפחה – איך זה עובד?

חדר בריחה לכל המשפחה - איך זה עובד?

חדר בריחה הוא אטרקציה שפותחה בשנים האחרונות. במהלכה ננעלים המשתתפים בחדר שבו ישנם חידות ורמזים שונים שפתרונם מוביל למציאת המפתחות שמשמשים לפתיחת הדלת. חדר בריחה הוא משהו שמפתח את כל החושים וגורם למשתתפים לפתוח את הראש ולנסות למצוא דרכים יצירתיות כדי למצוא את הרמזים שפזורים בחדר וכמובן להגיע לפתרונן ולמציאת המפתחות.

לאיזה גיל מתאים חדר הבריחה

חדר בריחה נשמע אומנם כמשהו שמתאים רק למשתתפים מבוגרים או לבני נוער, אך למען האמת, קיימים כיום סוגים שונים של חדרי בריחה שבהחלט מתאימים לכל הגילאים וכל אחד יכול למצוא בהם את מקומו. כך שלמעשה ניתן לבחור בחדר בריחה כאטרקציה ייחודית ושונה עבור כל בני המשפחה.

עם זאת, כאשר מזמינים חדר בריחה למשפחה שמכילה גם ילדים קטנים, מומלץ לציין זאת בעת ההזמנה ולוודא כי החדר אינו מפחיד ולא כולל הבהלות והפחדות במהלך השעה בה נמצאים בו.

יום כיף משפחתי

חדר בריחה הוא אחת מהאופציות האטרקטיביות שמתאים לכלול ביום כיף משפחתי, אך חשוב מאוד לבחור באחד כזה שאכן מותאם למשפחות. חדר בריחה שמתאים למשפחה – כלומר לקשת גילאים במשותף – חייב לכלול חידות במספר רמות של קושי על מנת שגם הקטנים יוכלו להשתתף אך מנגד, שהגדולים לא ירגישו מגוחכים וישתעממו מהם.

בנוסף לכך, חלק גדול מהחידות בחדרי הבריחה כוללות פעילות פיזית של המשתתפים, כך שיש להתאים את חדר הבריחה לכמות המשתתפים בה או לחלק את המשתתפים למספר קבוצות קטנות.

איך בוחרים חדר בריחה למשפחה?

כאשר בוחרים חדר בריחה למשפחה יש לוודא קודם כל שגודל החדר מתאים למספר המשתתפים. זה נשמע אומנם הדבר הכי טריוויאלי אך הוא כמעט הכי חשוב, הרי אף אחד לא מעוניין לבוא להרפתקה ולגלות כי המקום צפוף מידי למספר המשתתפים.

בנוסף, חשוב להתאים את החדר לרמת הידע הכללית של המשתתפים. אם מדובר במשפחה שבה ילדים צעירים, אזי החידות אמורות להתבסס יותר על יצירתיות ופחות על ידע כללי. בנוסף, כדאי לבחור חדרי בריחה פנויים שמתבססים על חידות שמצריכות שיתוף פעולה בין המשתתפים, מה שיסייע לגיבוש משפחתי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *