טיול קרוואן – להתנתק מכבלי העולם המערבי

טיול קרוואן - להתנתק מכבלי העולם המערבי

לטיולי קרוואנים ישנם יתרונות רבים שעולים על החסרונות, כאשר אחד מהם הוא ההתנתקות המוחלטת מכל מה שהעולם המערבי מציע. העולם שלנו היום גורם לנו לרוץ סביב עצמנו ולא תמיד למצוא את הזמן להשקיע במה שחשוב באמת. וזוהי בהחלט סיבה מספיק טובה בשביל לשכור קרוואן מחברת בנדנה קרוואנים, ולצאת לטיול ארוך תוך ניתוק מוחלט מכל מה שמציע לנו העולם המערבי.

חיזוק קשרים חברתיים ומשפחתיים

טיול קרוואנים מהווה כר פורה ומוצלח לחיזוק קשרים בין בני המשפחה או סתם בין חברים קרובים אשר במהלך היום יום אן זמן לטפח אותם. המרוץ היום יומי גורם לנו להיות שקועים בעצמנו ובמטלות שעלינו להספיק, עד שאנו שוכחים לשמור על הדבר החשוב ביותר והוא הקשר הקרוב עם בני המשפחה ועם החברים.

בטיול קרוואנים אין שום דבר שמפריע ליהנות ביחד – אין טלפון דחוף מהבוס, אין אימון שצריך למהר אליו ולא רק זאת, אלא גם נוסעים ביחד שעות ארוכות אשר בהן אין הרבה מה לעשות מלבד לשבת ולשוחח או לשחק איזה משחק חברתי מעניין.

הילדים עסוקים בדברים נוספים מלבד המסך

בדור הדיגיטאלי של היום, נדיר לראות שילדים מתעסקים בדברים אחרים מלבד צפייה בסרטים במחשב, משחק בטאבלט או סתם גלישה בסמארטפון. טיול כזה, מסייע לכם להוציא מעט את הילדים מהמסך ולעניין אותם בדברים נוספים שקיימים בעולם. כמו למשל ציור, יצירה, משחקי קופסא, קריאת ספרים ועוד.

שימוש באמצעים טבעיים לצורכי חימום ובישול

נקודה נוספת ומשמעותית ביותר בעת טיול קרוואנים באיטליה היא העובדה שאין אמצעים רגילים ומוכרים לבישול המזון. יש צורך להבעיר אש על מנת לבשל או להשתמש בבלון גז נייד לצורך הבישול. כמו כן, אין אפשרות לחמם את הקרוואן או לקרר אותו על ידי אביזרים מתקדמים וגם המקלחות והשירותים אינם כמו בבית. בקיצור, צריך להתרגל לחיות למשך תקופה כמו בשנים עברו.

זה לא דבר גרוע ואפשר בהחלט לומר כי היתרונות עולים על החסרונות וכאשר יוצאים למקום כזה מבחירה, זה אומר שכל הצדדים נשקלו וכל אחד מהם מהווה חלק ייחודי מהרכבו של הטיול המיוחד הזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *