על דף למניעת הריון כבר שמעת?

דף למניעת הריון

מי שמשתמשת בכדורים למניעת הריון, יודעת בוודאי כי תופעות לוואי שמלוות לנטילת גלולות, לא חסר. בשל כך, רבות הנשים שמחפשות פתרון טוב ולא מסוכן למניעת הריון. אחד הפתרונות שמשמים נשים כבר למעלה מעשור – הוא דף מניעת הריון שידוע בשם VCF . אבל מה זה אומר דף למניעת הריון? וכיצד משתמשים בו? הכול בהמשך.

כיום, יותר ויותר נשים מחפשות אחר הדרך להפחית שימוש בתרופות או באלמנטים זרים שעלולים לגרום נזק לגוף. בכך הופכות גלולות ההיריון שמכילות הורמונים שעלולים לסכן את הבריאות, כמו גם קונדומים או התקן רחמי – לפחות אטרקטיביים, הן בשל ההפרעה ביחסי המין בזמן השימוש, והן בשל סיבות בריאותיות כאלה ואחרות. וכאן נכנסים דפים למניעת הריון לתמונה. 

מה זה דף שמונע הריון?

לפני שהראש יתחיל לרוץ בתיאורים ומחשבות, חשוב להכיר את הדפים הקטנים והמתמוססים שאפשר להחדיר בקלות אל הנרתיק ובכך להנות ממניעת הריון בזמן יחסי מין, קראי בהרחבה באתר https://www.safevcf.co.il. הדפים מכילים קוטל זרע והם מתאימים לשימוש וגינאלי בעוד שהחדרתם קלה ולא מכאיבה או מסובכת. את הדף אפשר להחזיר בין 15 דקות עד ל3 שעות לפני קיום יחסי המין וניתן תמיד להחדירו שוב בעת הצורך, או במקרים בהם הדף נדבק ליד או נפל. 

כיצד מונע דף VCF הריון?

בכול הנוגע למניעה של ההיריון, חשוב לדעת כי בניגוד לגלולות שמכילות הורמונאליים שאינם מאפשרים ביוץ: דף VCF מכיל קוטל זרע שאינו מסוכן שיש בו חומר פעיל בשם נונוקסינול. קוטל זרע מסוג זה חזק ואינו מכיל הורמונים. לכן הוא נחשב פופולארי יותר ובטוח לשימוש ומניעת הריון. 

איפה אפשר לקנות דפים למניעת הריון?

מי שתרצה להתנסות בדפים מסוג זה, כדאי שתחפש אתרים של חנויות המספקות דפים כאלה. מלבד זאת אפשר למצוא רשימות של מגוון בתי מרחק וסניפים של פארמים שמציעים את הדפים לרכישה, תוך קבלת אריזה נוחה המכילה כמות גדולה של דפים. 

לסיכום, דפי VCF – נמצאים בשימוש כבר יותר מעשרים שנה בכול רחבי העולם, וכעת גם נשים ישראליות יכולות להנות מאמצעי מניעה חכם, לא מזיק וכזה שאפשר להשתמש בו בקלות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *