מארז מתנה לגבר ליום האהבה – איך לקנות לגבר את מה שהוא אוהב

מארז מתנה לגבר ליום האהבה

ביום האהבה נהוג שבני הזוג מחליפים ביניהם מתנות. בדרך כלל, נהוג לתאר את הגבר כמי ששובר את הראש בשביל למצוא לזוגתו מתנה שהיא תאהב, מתנה שתתאים לה, מתנה שהיא תשמח לקבל ממנו.

אך גם נשים רבות נאלצות לשבור את הראש בשביל לקנות לגבר שלהן מתנה שתתאים לו. כיום אפשר למצוא מגוון חנויות ואתרי אינטרנט שמציעים מארז מתנה לגבר ליום האהבה, והאישה צריכה להחליט מבין המתנות שעומדות לבחירה, איזה מהן יכולה להתאים לו. מן הסתם, מעבר לשאלה, איזו מתנה הוא יאהב, איזה מתנה תתאים לו, הרי שיש פה גם שאלות של עלויות, שאלות של האם אפשר לקנות את המתנה, מה דורש ועוד.

מן הסתם, כל בת זוג תרצה לרכוש לבן זוגה מתנה ייחודית, מתנה שתגרום לו להתרגש, להתפעל, מתנה שתגרום לו שמחה, אפילו אם מדובר במשהו רגעי, למרות שצריך לומר, הרבה פעמים הכוונה עושה את שלה ובוודאי, עצם זה שבת הזוג חשבה עליו וחשבה על מה שהוא רוצה או צריך, וקנתה לו את זה.

כיצד קונים מארז מתנה לגבר

ראשית, צריך לחשוב מה הוא באמת אוהב, מה הוא צריך. יש גברים שיש להם תחביבים מאוד ברורים והם תמיד ישמחו לקבל מתנה שקשורה לזה. בין אם מדובר בספורט, טכנולוגיה או כל דבר אחר. יש גברים שישמחו לקבל מהאישה שלהם מתנה בדמות כרטיס לאירוע או דברים דומים.

מה שכן, צריך לחשוב על משהו מקורי עבור מתנות לגבר לטו באב, כזה שלא קונים כל יום וכן, צריך לזכור שלא מדובר ביום הולדת, אלא על יום האהבה, לכן המתנה צריכה גם להתאפיין בכך שהיא תהיה קשורה כך או אחרת ליום הזה.

שנית, יש לקנות לגבר מארז עם משהו שהוא יכול לעשות בו שימוש. למשל, מארז בשמים, מארז שוקולדים, מארזים אחרים שהגבר יכול להשתמש בהם על בסיס זמני או קבוע. חשוב להדגיש כאן, על האישה לזכור, מה שהיא אוהבת, מה שעושה לה טוב, לא בהכרח מלהיב את הגבר, ולכן היא צריכה לדעת להבדיל בין השניים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *