מסיבת רווקות – איך מרימים מסיבה בצורה טובה

מסיבת רווקות

הרבה מאוד נשים בוחרות לחגוג לפני חתונתן, במסיבת רווקות עם בנו משפחה וחברות טובות. מדובר במסורת מערבית ישנה, שהחלה אצל הגברים במסיבת רווקים ועם הזמן גם הנשים החלו לציין ולחגוג את סיום הרווקות שלהן, במסיבה כזו או אחרת. 

ישנן כלות לעתיד אשר נוסעות עם חברות לחו"ל, ישנן כאלה שיוצאות למועדון, מסעדה טובה, עורכות קומזיץ' בחוף הים או כל דבר אחר שיכול לגרום להן הנאה ולבטא תחושה של חופש, רגע לפני שנכנסים מתחת לחופה ומתחילים את החיים המשותפים. 

אך אפשר גם לייצר מסיבות רווקות בצורות מעט שונות, למשל, דרך הפעלות ופעילויות, דרך שימוש באטרקציות כמו באתר הזה, בין אם כאלה שאפשר להזמין הביתה או לכל מקום אחר ובין אם מדובר באטרקציות שצריך לנסוע אליהן. 

צריך להדגיש, שעם הזמן אפשר למצוא יותר ויותר אטרקציות שמיועדות למסיבות רווקות. בין אם זה בגלל שהרבה מאוד מפעילים ומפעילות, הבינו שמדובר בקהל רחב שמעוניין לשלב אטרקציות במסיבות ובאירועים שהן עורכות, ובין אם מדובר במקומות שפשוט יצרו מסלולים מיוחדים, מותאמים ספציפית עבור נשים שעומדות להתחתן ומעוניינות לערוך מסיבות רווקות. צריך לציין כאן נקודה נוספת, הרבה פעמים המסיבה מאורגנת על ידי חברה או בת משפחה קרובה, מן הסתם היא תבחר באטרקציה שלפי דעתה, כלת השמחה תשמח ליהנות ממנה. 

איך בוחרים אטרקציות למסיבת רווקות

לפני שנציג נקודות לבחירה, נציין כמה אטרקציות שיכולות להתאים למסיבת רווקות. אפשר למצוא למשל, טיפולי ספא, טיפולי עור ופנים, טיפולים אסתטיים, סדנאות יצירה, סדנאות בישול, טיולים, משחקים, הפעלות משותפות ועוד. שוב, כל אטרקציה שתיבחר, צריכה להיות מותאמת לכלת השמחה. 

בשביל לבחור אטרקציות, יש לבחון כמה נקודות:

ראשית, מתי עורכים את המסיבה והיכן. כלומר, באיזה מועד המסיבה נערכת ועד כמה האטרקציה מתאימה למועד הזה. כמו כן, היא נערכת והאם האטרקציה יכולה להשתלב בה. 

שנית, כמה משתתפות במסיבה ואיך הן יכולות להשתלב באותה אטרקציה. זה נכון בין אם מדובר במשהו שמזמינים למסיבה, או משהו מגיעים אליו לצורך כך. 

שלישית, יש לבחון איך משלבים עוד דברים במסיבה, על מנת שיהיה ניתן ליהנות ממגוון רחב ולא רק מדבר אחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *