מכשיר מסאג' – למי אסור להשתמש בהם?

love-romantic-bath-candlelight-3188

מי מאיתנו לא אוהב מסאג' לעיסוי כלל אזורי גופנו התפוסים ביותר? בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים מגוון עשיר של מכשירי עיסוי מקצועיים בעזרתם ניתן לשחרר את כל שרירי גופנו וליהנות מדקות של רוגע ושלווה נפשיים. בחירה נכונה של המכשירים המתאימים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם יאפשרו לכם להתמודד עם כלל כאבי השרירים בגופכם תוך הנאה גדולה במיוחד של רוגע נפשי. על כן, במידה וגם אתם רוצים לעשות שימוש בכלל האפשרויות הקיימות כיום, חשוב שתדעו למי כדאי לוותר על העיסוי המפנק מטעמים בריאותיים.

 

האם מכשירי המסאג' מסוכנים? כל מה שחשוב שתדעו טרם הבחירה

 

כפי שציינו לעיל כיום יש לא מעט מכשירי עיסוי ניידים אותם תוכלו לרכוש באופן פרטי. מכשירים אלה יאפשרו לכם ליהנות ממסאג' איכותי ומקצועי בכל שעות היממה על פי בחירתכם בלבד. רבים בוחרים במושב עיסוי מפנק עליו הם רגילים לשבת לאחר ימי העבודה הקשים והארוכים ביותר. 

 

פקקת ורידים עמוקה – חשוב לדעת להיזהר!

 

מעבר לכך, ישנם לא מעט אנשי מקצוע אשר עברו התמחות בתחום זה וידעו לשחרר את כל אזורי הגוף התפוסים לכם ביותר. אך לפני שאתם בוחרים להזמין מסאג'יסט מקצועי או לרכוש מושב עיסוי מפנק, חשוב שתכירו את הסכנות בדבר.

 

לסובלים מפקקת ורידים עמוקה – העיסוי עלול להביא לשחרור קרישי הדם לכיוון הריאות

 

לאנשים הסובלים מפקקת ורידים עמוקה, לא מומלץ בכלל לעשות מסאג' או עיסוי בכלל לאזורים רבים בגופם. פקקת ורידים עמוקה מביאה פעמים רבות לקרישי דם אשר נוצרים בורידי גופנו. העיסוי או המסאג' עלול להביא לידי שחרורם של קרישי הדם אשר עלולים להיסחף לאזור הריאות ולגרום נזקים אדירים. על כן חשוב לדעת כי במידה ואתם סובלים מפקקת ורידים עמוקה, כדאי לכם להיזהר מכח מכשירי העיסוי השונים. 

 

מגוון עשיר של מכשירי מסאג'

 

אך במידה ואתם בריאים, חשוב שתכירו את כלל אפשרויות מכשירי העיסוי הקיימים כיום במטרה להצליח לבחור את המכשיר הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות מרגעי שחרור פיזיים ונפשיים כאחד לאחר ימי העבודה הארוכים והקשים ביותר.
כאן תוכלו להתרשם ממבחר מכשירי עיסוי ידניים:
https://relax-market.co.il/he/products/ruchnyie-massazheryi

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *