מה זה ניתוח אף שניוני?

אף סתום כרוני

בשנים האחרונות, מודל היופי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. נשים וגברים כאחד. הפנים שלנו הפכו למעין כרטיס ביקור שלנו. כמו כן, ניתן לומר ש‏האף הוא מרכז הפנים של האדם והוא תורם רבות למראה של כל אחד ואחד מאיתנו. אנשים רבים אף יאמרו שזהו האיבר החשוב ביותר בפנים שלנו ושבכוחו לייפות אותנו או להיפך. 

ניתוח אף שניוני, מה זה בעצם?

ניתוח אף שניוני זהו ניתוח אף חוזר סוג של תיקון אף ראו דוגמא. ניתוח זה מתבצע כדי לתקן ניתוח אף שלא צלח מספיק והתוצאה לא סיפקה את המטופל או לשם תיקון רפואי שיסייע לתפקוד נשימתי טוב יותר או תיקון הסחוס ועוד. חשוב לציין, כי אין הבדל בין העקרונות המנחים בניתוח אף שניוני לבין העקרונות המנחים בניתוח אף ראשוני. 

מהו האתגר המשמעותי ביותר בניתוח אף שניוני?

המטופל חוזר מניתוח האף הראשון שעשה והוא אינו מרוצה מהתוצאה. הוא מראה אכזבה גדולה ולעיתים אף חוסר אמון בכך שיזכה ליהנות מהאף עליו חלם זמן כה רב. הוא לא ציפה שהניתוח ייכשל והוא ישוב לנקודת ההתחלה ויעבור את הניתוח בשנית. לכן, יש להיות רגישים מאוד בעניין ולבצע הדמייה של תיקון האף שתחדיר במטופל תקווה ואמון. 

איך מתבצע ניתוח האף השניוני?

לעיתים מסירים את מחיצת האף באופן מלא ולעיתים באופן חלקי. החומר ממנו המנתח יבנה ויפסל את האף, זהו חומר מגוף האדם המתאים לעיצוב ופיסול האף. אלו הם החומרים הטבעיים והטובים ביותר שיחזיקו מעמד לאורך כל חיי המטופל. במקרים רבים החומר שייבחר זהו הסחוס של האוזן, הצלע או השכבה החיצונית ביותר של הגולגולת, קבלו מידע נוסף בלינק.

מה חשוב לחדד בקרב המטופל העובר ניתוח אף שניוני?

זכרו, קשה מאוד להבטיח תוצאה חד משמעית של האף לאחר הניתוח, קל וחומר לאחר ניתוח שניוני. על כן, חשוב להבהיר למטופל שזו רק הדמייה ושלאחר אבחון מעמיק תעשו כל שביכולתכם על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *