קורס אונליין – למה הוא עדיף על קורס פרונטאלי

קורס אונליין

מילדות, אנחנו רגילים ללמוד בכיתה מול מורים או מרצים, כשאנחנו צריכים לכתוב את החומר בעצמנו במחברת או בלפטופ, בזמן שעלינו להקשיב למרצים אשר מעבירים את הקורס בפנינו. כך התרגלנו ללמוד במשך שנים רבות.

גם היום, אנחנו יכולים ללמוד קורסים בצורה כזו. בין אם זה באוניברסיטה, מכללה, בתי ספר או בכל מקום אחר. אך היום יש לנו גם אפשרות אחרת, אנחנו יכולים ללמוד קורס אונליין. קורס אשר מועבר דרך אתר אינטרנט, באמצעות מערכת מותאמת, כך שזה רק אנחנו מול המוסך, עם כל החומר שמועבר אלינו בצורה ישירה.

לא כל אחד בהכרח יכול ורוצה ללמוד בצורה כזו, אך חשוב להכיר את היתרונות של שיטה זו, בטרם מחליטים  אם לעשות את זה וכיצד לעשות את זה, כלומר כיצד ללמוד קורס אונליין.

לפני שנציג מספר הבדלים בין קורס אונליין לקורס פרונטאלי, צריך לומר שהכל כמובן תלוי בסוג הקורס, באיכות שלו וכן באיכות המרצים שמעבירים אותו. שכן מן הסתם, יש יתרון מובהק לקורס שהמרצים בו מקצועיים ומנוסים, יותר מאשר בקורסים אחרים.

מה ההבדל בין סוגי הקורסים ומה יותר מתאים לנו

לימודים באינטרנט באמצעות קורס אונליין מועבר דרך המחשב, כשאנחנו יכולים לבצע אותו מתי שאנחנו רוצים, בסיטואציות שונות שמותאמות לנו. זה מאפשר לנו הרבה יותר גמישות מאשר קורסים שמחייבים אותנו להיות בכיתה.

מצד שני, קורס שמחייב אותנו להיות בכיתה בשביל להשתתף בו, דורש מחויבות, אנחנו חייבים לשבת ולהגיע אל הכיתה, חייבים ללמוד אותו בצורה מקצועית.

מעבר לכך, בקורס אונליין אנחנו יכולים ליהנות מהרבה יותר שקט, אנחנו יכולים לעבור על החומר לבד, מבלי שיפריעו לנו. קורס רגיל, מצד אחד יכול לעזור לנו להכיר אנשים, אך זה גם אומר, שאנחנו נצטרך להתקדם בקצב של כל הכיתה.

לסיכום, אין ספק כי לקורסי האונליין יש יתרון משמעותי מבחינת נוחות וזמינות עבור הסטודנטים. לעיתים בגלל אילוצים כאלו ואחרים אין באפשרותם להגיע לשיעורים בכיתה, ולכן הם יעדיפו ללמוד בזמן שהכי נוח להם ללא צורך להתפשר על מסגרת לימודית שנקבעה עבורם מראש ע"י הנהלת המכללה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *