טלי אנגור – איך השיטה שלה עובדת?

טלי אנגור

אוטיזם לקות נוירולוגית. חשוב להבין כי לכל אחד יש את הבחירה לנסות לשפר את הנתונים האישיים שלו, ולהוביל את עצמו למקום טוב יותר. במקרה של הלקות אוטיזם הבחירה נתונה בידי האפוטרופוס שממונה על האדם הלוקה באוטיזם, הלא הם לרוב ההורים שלו. נכון, הבשורה כי הילד לוקה בהפרעת תקשורת הינה בשורה קשה מאוד שמעיבה כמו צל על החיים. אבל חשוב לזכור כי הנתון הזה נקבע, וכי להורים יש תפקיד להוביל את הילד ולנסות למצוא דרכים לקדם אותו ככל האפשר במסגרת הלקות שלו.

השיטה של טלי אנגור

יש טיפולים שונים ושיטות שנועדו להועיל ולקדם את הילד. באופן כללי חשוב מאוד לדעת כי ככל שנציע לילד טיפול בשלב מוקדם יותר, ונשקיע בו בשנים המוקדמות, הרי התוצאות עתידות להיות טובות ומשמעויות יותר. מסיבה זו חשוב האבחון המוקדם ככל הניתן. אחת השיטות המוצעות ללוקים באוטיזם מחוברת עם השם של המטפלת טלי אנגור. מדובר על טיפול ייחודי שמציע להורים לאוטיסטים טיפול שעשוי להביא תועלת מרובה. טלי אינה מתיימרת לרפא אוטיזם והטיפול שלה הוא מתחום הרפואה המשלימה, טיפולים מסוג זה מוגרים בישראל כחסרי בסיס מדעי. אולם הורים רבים מעידים כי הטיפול הביא תועלת מרובה ושיפר בצורה ניכרת את התסמינים של ההפרעה.

איך עובדת השיטה?

השיטה היא מתחום הרפואה המשלימה ומושתתת על הבנה של תהליכים מטבוליים לקויים ובחינה של חריגות בויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו אשר נמצאים בגופו של כל אדם ברמה מסוימת, לעומתם נבחנים קיומם של חומרים בלתי רצויים כרעלים שצריך לנסות לסייע לגוף הפריש אותם. במידת הצורך ניתנים תוספי תזונה בהתאמה אישית לתוצאות בדיקות המעבדה שביצע המטופל במטרה לנסות להפחית את תסמיני האוטיזם ולגרום לכך שהלקות תתבטא בצורה מתונה יותר.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *