עד הבית בגדים

עד הבית בגדים

כל מה שהיה קל ואפשרי כשיכולנו להתנייד ולצאת מהבית בחופשיות, הופך להיות מורכב ובלתי אפשרי בעידן הקורונה. אנשים סגורים בבתים מבלי יכולת לצאת, הם שוהים בבידוד לפי הנחיה או שהם עם תסמיני קורונה ממש. החוק קובע את הנהלים ואם אי אפשר לצאת מהבית אלא רק לצורך נחוץ וחיוני, הרי לא נוכל לרכוש בגדים. ומה עושים אז? כיצד מתארגנים לעונת הקיץ שקרבה ובאה? איך נוכל להצטייד בכל פריטי הלבוש שאנו זקוקים להם?

עד הבית בגדים זו התשובה

מול המוגבלויות הרבות צצו עסקים רבים וניסו לתת לנו פתרונות אפשריים ונוחים ככל האפשר. עסקים אלו זיהו את המוגבלות ואת המצב, והם תרו אחר דרך נכונה וקולעת לענות על הצורך הקיים בקרב הקהילה. ואת זה הם עשו באמצעות פלטפורמה ייחודית שנקראה בשם עד הבית. עד הבית זו מערכת מתקדמת שמציעה ללקוחות שפע של מוצרים בקטגוריות שונות על ידי מוכרים רבים. את המוצרים הללו כמו שמלת הנקה לדתיות למשל ניתן להזמין באמצעות האתר. ולקבל אותם כמובן עד הבית במשלוח ישיר.

חווית הקנייה עד הבית

כמובן שאין דומה יציאה מהבית ומישוש הבגדים בידיים, לרכישה באמצעות האתר. אבל כאשר אין לנו ברירה אחרת ואין לנו דרך לבחור את הבגדים שלנו, הצלחנו ליישר קו ולהזמין עד הבית בגדים. מלבד לתועלת העצומה שיש לפלטפורמה זו עבור הלקוחות שממתינים בבית ומייחלים לאופציה לקניה, המערכת הזו מספקת מענה מעולה לבעלי עסקים שרוצים למכור ולא יודעים כיצד לעשות זאת אם הלקוחות ספונים בבתים מבלי יכולת לצאת. אכן, המערכת עד הבית בגדים מצליחה לספק את המענה ולאפשר לבעלי עסקים כמו גם ללקוחות למצוא את מבוקשם. מספר רב של פריטי לבוש נמכרו והגיעו ליעדם באמצעות עד הבית בגדים.

בדקו את קולקציית שמלות הנשים בכתובת זו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *