בדיכאון בגלל המשבר? אלו הדרכים לשיפור מצב הרוח

תזונה בריאה

המצב בו אנחנו נמצאים היום הוא ייחודי. מצב של סגר, הגבלות, משבר כלכלי חמור, מבלי שאיש יודע מתי זה ייגמר ומה יהיה אחר כך. על כן, אין פלא שהרבה מאוד אנשים מגיעים למצב של דיכאון. אך יש דרכים שונות כיצד להתמודד עם המצב.

איך אפשר להתמודד עם המצב בצורה נכונה?

תזונה

אומרים שאוכל הוא הפתרון הנכון. אז אם אתם בדיכאון, עברו לתזונה בריאה. לא רק שתיהנו מאוכל טעים אלא גם תוכלו ליהנות מכל המרכיבים החשובים בשבילכם. אין ספק שבמצב של סגר, כשקשה לבצע פעילות ספורטיבית בצורה רגילה, גם רצוי לצרוך מזון בריא.

ילדים/נכדים

זה אומנם לא פשוט ולא תמיד אפשרי, אך תנסו להיות כמה שיותר עם הילדים והנכדים, גם אם זה אומר שהדבר נעשה באמצעות שיחות וידיאו ולא דווקא פנים אל פנים. לפעמים התמימות של הילדים, החיוך שלהם, יכול לעזור לכם.

דברו על זה

חשוב מאוד לא לשמור את הדברים בפנים, דברו על זה. לא משנה עם מי אתם נמצאים, לא משנה מה המצב בו אתם נמצאים, דברו על זה וכמה שיותר. רק כך תוכלו לצאת מהמצב בו אתם נמצאים.

יצירה

העסיקו את עצמכם ביצירה. אל תבזבזו זמן יקר על מסך טלוויזיה, תיצרו דברים, כתיבה, ציור, או כל דבר אחר. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב בצורה נכונה.

תוכניות

תנסו לצאת מהסיטואציה באמצעות תוכניות לעתיד. זה אולי לא נראה ככה כרגע, אך בעתיד הלא רחוק, אתם תוכלו לעשות דברים אחרים לגמרי. בין אם זה אומר לנסוע לחו"ל ובין אם זה אומר לקנות דברים. אפילו בעבודה, תחליטו מה אתם רוצים לעשות, איך אתם מתכוונים לשפר את המצב. כל משבר הוא הזדמנות.

אל דאגה, דיכאון זה לא מצב קבוע

זה אולי לא נראה ככה אבל דיכאון זה לא מצב קבוע, אפשר לצאת מזה. לעיתים אנשים שנמצאים במצב של דיכאון נוטים לחשוב שזה משהו נצחי, אך זה לא ככה. המצב הוא פתיר ואפשר למצוא לו פתרונות ומענות מתאימים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *