מצעים למיטה וחצי – מה נחשב איכותי ?

מיטה וחצי

בארץ ניתן למצוא מגוון רחב של מצעי מיטה. דבר זה מתרחש בזמן שבו יש היצע מאוד נרחב, כזה שמיוצר בארצות שמעבר לים, ובעיקר בסין. איך בדיוק יכולים לדעת כי מצעי המיטה שאותם רוכשים יהיו איכותיים? כאן צריכים לדעת לבחור לא רק מצעים שמתאימים לגודל המיטה, וגם אם מדובר במיטה וחצי זה חשוב להתעכב על כל מה שיהפוך את השינה על המיטה הזו להיות הכי נעימה ונוחה.

עד כמה צפופים החוטים

החוטים שמרכיבים את הבד עצמו הם אלה אשר יכריעו את הרמה של נוחות השינה שלנו במידה רבה. מה למעשה עושה אותה צפיפות? היא הופכת את הבד עצמו להיות הרבה יותר איכותי מהבחינה של בד שלא נהרס בקלות בכביסות, וגם להיות הרבה יותר נוח ונעים לשינה. הצפיפות הזו צריכה להיות בגודל של 180 חוטים לאינץ', ודבר זה אומר כי רצוי לוודא גם עבור מצעי מיטה וחצי את ההרכב הזה, שכמובן מדבר על חוטים של בד מסוג כותנה, ולא על חוטים של בד סינתטי. מצעים מן הסוג הזה נחשבים לאיכותיים ביותר, וכאלה שמהם יהיה ניתן ליהנות למשך של שנים רבות ללא כל בעיה.

ההדפסים הכי עדכניים

מי הולך לישון על מיטה בגודל מיטה וחצי? בני נוער, וככאלה יש להם טעם מאוד ספציפי של בני נוער שלא מוכנים לשכב על כל סוג של מיטה, ולכן יש גודל של מיטה וחצי, ולא אוהבים כל סוג של מצעי מיטה, ולכן יש סוגים של מצעים שמאימים במיוחד לפי הטרנדים של אלו הגילאים. זה מאוד משתנה בין נערות לנערים, ולכן כדאי ללכת לבצע רכישה של כלי מיטה בחנות שבה יש דוגמאות שמשדרות את אותו ווייב צעיר בשונה לדוגמא מצעים של ורדינון, ולא כאלה שמרגישות לבני הנוער הללו כמו משהו שיותר מתאים עבור ההורים "הזקנים".

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *