ספארי בטנזניה – למה זה כדאי?

ספארי בטנזניה

מתלבטים אם לעשות טיול ספארי בטנזניה? כאן נסביר מה הופך את הרעיון הזה למוצלח כל כך!

למה ספארי?

ישראלים רבים חווים התפעלות גדולה כשהם מבקרים בספארי ברמת גן. אז תארו לעצמכם את התחושות שנחוות במהלך טיול ספארי אל מול הנוף של סוואנה אפריקאית! טיולי ספארי נועדו לתת לנו הצצה חטופה אל עולמן של חיות הפרא ולהיחשף אל אורח החיים שלהן כשהן נמצאות בסביבה הטבעית שלהן וללא התערבות של בני אדם.

למה טנזניה?

טיולי ספארי ניתן לעשות במדינות שונות באפריקה. אז מה כל כך מושך בטיולי ספארי בטנזניה דווקא? ובכן, טנזניה היא מדינה מאוד מעניינת בפני עצמה והיות שאף אחד לא טס רק בשביל טיול ספארי, אלא גם לצורך צבירת חוויות אחרות, טנזניה בהחלט מהווה מוקד משיכה לתיירים שמעוניינים בכך ועל כך נרחיב בהמשך.

הייחודיות של ספארי בטנזניה

לפני שנרחיב על האטרקציות הנוספות בטנזניה, כדאי להתמקד בייחודיות של טיול ספארי דווקא בטנזניה. אם כן, אחת הסיבות העיקריות לבחירה בטיול ספארי דווקא בטנזניה היא האפשרות ליהנות מהאקלים הטרופי תוך כדי צפייה בבעלי החיים המקומיים על רקע נופים מרהיבים.

פלא

סיבה נוספת לבחירה בטנזניה היא האפשרות לחזות בפלא שנמצא בה והכוונה היא להר קילימנג'רו. הר הקילימנג'רו הוא הר געש רדום, שעל פי העדויות, ההתפרצות האחרונה שלו הייתה לפני כ-150 שנה. מה שהופך את ההר למחזה מרהיב כל כך הוא פסגתו המושלגת לצד מורדותיו, הנפרשים בסוואנה מישורית וחמה.

מנוחה טבעית

יתרון נוסף של טיול ספארי בטנזניה הוא האפשרות להישאר בשטחה של אותה המדינה ולשוט אל עבר החופים היפים בעולם והכוונה היא, כמובן, לחופים של איי זנזיבר. חופים אלו, שבזכות יופיים המיוחד צולמו למגזיני האופנה הנחשבים בעולם מזמינים אליהם תיירים מכל העולם, שרוצים למצוא שקט ושלווה באחד המקומות היפים בעולם ולהטעין את המצברים שלהם לקראת החזרה אל הארץ ואל השגרה היום יומית שלהם. למעשה, זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר "לקנח" את הביקור באחת הארצות המבוקשות ביותר ביבשת אפריקה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *