שמות לבנות

שמות לבנות

היום ניתן לשמוע לא מעט סוגים שונים של שמות לבנות, החל משמות ישנים ומקראיים יותר, ועד לשמות חדשניים ומקוריים במיוחד. ישנם הורים שבוחרים לשנות מעט את השמות המקראיים, על מנת להתאים אותם לעידן הנוכחי. לעומתם, הורים אחרים מעדיפים שמות לועזיים, שיאפשרו לילדים שלהם עתיד בינלאומי יותר. אך חשוב לזכור כי מעבר לצליל של השם, יש צורך לשקול גם את הפירוש שלו. אומנם לא כולם מודעים לכך, אך לשמות שלנו יש עוצמה מיוחדת, המאפשרת לשנות את מהלך חיינו. מדובר למעשה על פוטנציאל מסוים, שיכול להתממש בהינתן התנאים במתאימים. ישנם שמות למשל, המעודדים התפתחות של תכונות אופי מסוימות, כגון רוגע, שקט פנימי, רגישות וכדומה. לעומת זאת, שמות אחרים מעודדים התפתחות של תכונות אופי כגון, כושר מנהיגות, עצמאות, חשיבה לוגית וכדומה.

שמות לבנות – טיפים לבחירה נכונה

למעשה, אין תשובה נכונה או לא נכונה לבחירת השם המתאים ביותר לתינוקת שלכם, היות והכל תלוי בכם ובהעדפות האישיות שלכם בתור הורים. ישנם הורים למשל, שיעדיפו שמות שיוכלו להעניק לבת שלהם תכונות כגון נשיות, יצירתיות, תקשורתיות וכדומה. לעומת זאת, הורים אחרים יעדיפו תכונות כגון מצוינות, חשיבה מקורית, שאיפה לפרפקציוניזם וכדומה. היום ניתן למצוא מאגר גדול ומרשים של שמות מסוגים שונים, כולל הפירושים של כל שם ושם. חשוב רק לקחת בחשבון כי השם הפרטי לבדו אינו יכול לקבוע את הפוטנציאל של התינוקת, היות ויש צורך לקחת בחשבון גם את תאריך הלידה שלה ואת שם המשפחה. ניתן אף להיעזר בשירותיו של נומרולוג מקצועי ומנוסה, על מנת לבצע את ההתאמות הייחודיות לכל תינוקת. זוהי דרך נפלאה להפחית קשיים שונים בחייה של הילדה, אשר קשורים לתיקונים שיהיה עליה לעבור. זוהי דרך מעולה לסייע לילדה לגדול בצורה בריאה ומאוזנת יותר.

לעוד מידע בנושא, בקרו באתר של עידו הלפרין

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *